Lectură de 2 minute

18 Jun 2024 - Știri și Noutăți

FOTO | Cum arată cel mai nou magazin Calvin Klein, aflat pe una dintre cele mai cunoscute străzi comerciale din lume

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Calvin Klein anunță deschiderea noului său magazin global flagship în Paris, situat pe Strada Champs-Élysées 44. Magazinul prezintă noul concept de design Calvin Klein, Chalk.

Sursa foto: SARKK/ Calvin Klein

Magazinul de 600 de metri pătrați se întinde pe trei etaje și este situat într-una dintre cele mai cunoscute destinații de cumpărături din lume.

Fațada flagship-ului integrează piatra originală a spațiului, prezentând ferestre mari și luminoase care umplu locul cu lumină naturală și invită clienții și trecătorii să exploreze un mediu centrat pe viziunea unică a brandului.

Fiecare etaj prezintă un canvas proaspăt și natural pentru a expune cea mai recentă colecție, cu secțiunea pentru femei situată la parter și cea pentru bărbați la mezanin. Nivelul inferior oferă cel mai mare departament de lenjerie și îmbrăcăminte de lounge Calvin Klein din Europa. Magazinul oferă un cadru rafinat pentru a găzdui concepte sezoniere unice și activări dedicate consumatorilor, și de la deschidere găzduiește o colecție capsulă pentru bărbați și femei, proiectată într-o paletă de culori personalizată cu branding-ul Calvin Klein Paris.

Conceptul de magazin Chalk reafirmă codurile de design moderne. Cabinele de probă sunt primitoare și prezintă accente din lemn de brad Douglas, covoare texturate și iluminare potrivită pentru o experiență confortabilă.

Citeste si:
Marionnaud continuă parteneriatul cu EcoAssist și donează din vânzări pentru reîmpădurire
Marionnaud continuă parteneriatul cu EcoAssist și donează din vânzări pentru reîmpădurire

Magazinul Calvin Klein de pe Champs-Élysées stabilește prezența retail a brandului în capitala modei, reafirmând în același timp poziționarea sa premium în rândul consumatorilor. Calvin Klein va continua să extindă conceptul Chalk în magazine din întreaga lume.

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, fondată la New York, în 1968. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  FOTO | Cum arată cel mai nou magazin Calvin Klein, aflat pe una dintre cele mai cunoscute străzi comerciale din lume