Lectură de un minut

03 Jun 2020 - Știri și Noutăți

foodpanda România a atras peste 90% dintre restaurantele care se aflau în portofoliul Uber Eats

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

foodpanda, platforma de comenzi pentru mâncare, a atras peste 90% dintre restaurantele care se regăseau în oferta Uber Eats din București, Timișoara și Iași, platformă care s-a retras din România, potrivit unui comunicat de presă.

În ultimele trei luni, foodpanda a listat în total peste 1.000 de restaurante noi partenere la nivel național, număr care le include și pe cele din portofoliul Uber Eats.

Pentru a veni în sprijinul clienților care apreciau ofertele de tip “1+1 gratis” ale restaurantelor partenere Uber Eats, începând de astăzi foodpanda desfășoară o campanie similară la care vor participa peste 100 dintre aceste restaurante. Durata campaniei va fi una extinsă, fiind activă până pe data de 3 iulie, iar utilizatorii vor avea astfel mai mult timp la dispoziție pentru a beneficia de ofertele consacrate „1+1 gratis” la produsele selectate din meniurile restaurantelor participante.

foodpanda a recrutat angajați din cadrul echipei operaționale Uber Eats, platforma fiind în discuții în prezent și cu alți angajați. Printre persoanele care s-au alăturat echipei foodpanda se numără: Andreea Arișanu, head of account management Uber Eats și Robert Anghel, sales representative în cadrul Uber Eats.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este o platformă online de comenzi de mâncare din România, care colaborează cu peste 3000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște și Alba Iulia.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  foodpanda România a atras peste 90% dintre restaurantele care se aflau în portofoliul Uber Eats