Lectură de un minut

06 Mar 2023 - Știri și Noutăți

Flanco investește 7 milioane de lei pentru a reamenaja nouă dintre principalele sale magazine 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Flanco se apropie de finalizarea unui proces amplu de reamenajare a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafață totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga rețea. Investiția s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei. 

Sursa foto: Flanco

Retailerul a demarat procesul în toamna anului trecut, cu magazinul Flanco Afi Cotroceni din București, urmat de alte puncte de vânzare principale din capitală – Flanco Orhideea, Flanco Drumul Taberei, Flanco Cora Lujerului, Flanco Sun Plaza – dar și din alte orașe din țară – Flanco Constanța Vivo, Flanco Arena Mall din Bacău, Flanco Shopping City din Galați, Flanco Brad din Pitești.

Proiectul de reamenajare se va încheia la finalul lunii aprilie.

Pe lângă modificările aduse în modul de amplasare a categoriilor de produse, magazinele au beneficiat și de alte modernizări, precum: implementarea etichetelor electronice, culoare mai largi, înlocuirea mobilierului cu unul mai prietenos, care să încurajeze interacțiunea clienților cu produsele – în special în zonele de gaming, dispozitive smart și echipamente audio-video.

În magazinele Flanco din toată țara, clienții beneficiază de o gamă de produse atent selecționată, prețuri atractive și servicii complete: financiare (cumpărături în până la 40 de rate fără dobândă prin card de credit, în rate fixe printr-un credit obținut pe loc ori în 3 sau 4 rate direct cu cardul de salariu), de retur (45 de zile: cea mai lungă perioadă de retur gratuit de pe piață), rezervarea produsului online cu ridicare gratuită din magazin.

Flanco este un retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 orașe ale României.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Flanco investește 7 milioane de lei pentru a reamenaja nouă dintre principalele sale magazine