„Am derulat Black Friday atat in reteaua de 87 de magazine din intreaga tara, cat si pe Flanco.ro”, a spus Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail. „Ne-am pregatit cu o gama de produse care, in proportie de 95%, au fost lansate in ultimul an, iar optiunea clara a clientilor pentru noile tehnologii, reflectata in rezultatele de vanzari, ne confirma ca am avut dreptate sa mizam pe nou.”
Ponderea vanzarilor in rate in weekendul deschis de Black Friday a fost de aproximativ 20%, confirmand strategia Flanco de asociere a ofertelor de vanzare cu cele de finantare.
„Oamenii au putut achizitiona produsele pe care si le doreau nu numai la preturi foarte bune, dar si cu solutii de finantare avantajoase, fara dobanzi, fapt care a dus la un trade-up, respectiv clientii au putut opta pentru tehnologii de ultima ora sau pentru performante superioare ale produselor”, a mai spus Dragos Sirbu. „Am extins, astfel, sfera oportunitatilor de cumparare si clientii au reactionat imediat, pentru ca oricine isi doreste sa cumpere ce e mai bun, in cele mai bune conditii.”
In cele trei zile de vanzari de varf, retailerul s-a pregatit cu un program de lucru extins si 1100 de consilieri de vanzari. Traficul inregistrat in intreaga retea de magazine si pe www.flanco.ro a fost de peste 2,5 milioane vizitatori.
Mai multe pe: Wall-Street.ro.