Lansarea reprezintă un pas major pentru constructorul auto italian, fiind, totodată, și una dintre cele mai mari investiții în afara sectorului automobilelor. Sectorul de modă ar trebui să aducă 10% din profiturile Ferrari peste 7-10 ani, potrivit reprezentanților companiei.
Linia vestimentară Ferrari, creată de fostul designer de la Armani
Colecția de modă este creată de fostul designer de la Armani, Rocco Iannone, și a fost prezentată duminică la uzina Ferrari de la Maranello. Mai mult, podiumul de defilare a fost amplasat tocmai pe linia de asamblare a automobilelor sportive Ferrari.
,,Vrem să atragem tinerii și femeile. Ținta noastră nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci și de cei care sunt conștienți de acest brand și de valorile sale", a precizat designerul Rocco Iannone.
Fostul designer de la Armani, în vârstă de 37 de ani, originar din Calabria, a declarat că a lucrat din greu pentru țesături, care includ mătase și nailon. Iannone a descris colecția ca fiind una "fluidă", în condiţiile în care 80% din creaţii sunt concepute atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, cu mărimi între XXXS şi XXXL.
Cât va costa un produs din prima linie vestimentară a Ferrari
Prețurile produselor vestimentare variază între 200 de euro pentru un tricou și 3.000 de euro pentru un pardesiu din segmentul de top, iar colecția se încadrează în segmentul produselor de lux. Însă, compania nu va uita de suporterii din Formula 1, astfel încât va continua să vândă șepci și tricouri pentru fanii săi.
,,Oferta noastră își va păstra cele două suflete, cumpărătorii de mașini și suporterii lor'', a declarat duminică Nicola Boari, directorul de diversificare a mărcii Ferrari.
Mizar, retailerul românesc de modă se extinde la nivel național
Nicola Boari a mai precizat că, ulterior, colecția de modă Ferrari va fi extinsă prin utilizarea accesoriilor.
Colecția de piese vestimentare a constructorului italian va fi oferită în principal online și prin magazinele oficiale ale companiei de la Maranello, Milano și Roma. Mai multe magazine urmează să fie deschise la Los Angeles și Miami în 2021 și în China în 2022.
Lansarea propriei linii vestimentare vine la câteva zile după ce Ferrari l-a numit pe postul de director general pe veteranul din industria tehnologiei Benedetto Vigna. Strategia a fost făcută în ideea de a aduce un producător renumit pentru automobilele sale sportive cu motoare pe benzină în noua eră a mobilității electrice.
De asemenea, planurile Ferrari cu privire la extinderea mărcii vizează și deschiderea unui nou restaurant în orașul Maranello, din nordul Italiei, unde este și sediul constructorului auto.