Lectură de 2 minute

03 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Ferma de animale Moșia Chindia vrea să intre cu produsele în retail și să deschidă o carmangerie

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Ferma de animale Moșia Chindia a ajuns la o cifră de afaceri de 250.000 de euro la patru luni de la deschiderea magazinului online și vrea să intre cu produsele în retail și să inaugureze o carmangerie. Pentru următorii trei ani, compania fondată de tenorul Vlad Miriță și de antreprenorul Dan Cîrstea, vrea investiții de jumătate de milion de lei și creșterea producției de zece ori. 

„În 2022, avem ca obiectiv triplarea producției și înființarea unei mici carmangerii, pentru a ne diversifica gama de produse și a le crește și mai mult calitatea. În următorii trei ani, vrem să creștem de 10 ori volumul producției. Pe termen scurt, până la finele lui 2021, am avut o producție de 90 de porci, 2.000 de pui de găină și 200 de curcani, ceea ce ne-a ajutat să ajungem la peste 50 de produse în magazinul online. Alte obiective vizează intrarea în marile lanțuri de retail, care se va întâmpla, cel mai probabil, la sfârșitul lui 2022 sau în 2023”, a declarat Dan Cîrstea, fondator al fermei Moșia Chindia.

Lansată oficial în 2021 pe o pășune de peste trei hectare de lângă Târgoviște, ferma crește animalele prin pășunare.

Povestea Moșia Chindia

„Povestea începe din 2010, când niște probleme de sănătate m-au determinat să fiu mult mai atent la ce mănânc. Am pornit atunci o mică fermă din nevoia de a avea o sursă sigură de hrană. Am început cu cinci porci din rasa Mangalița, cumpărați din Baia Mare, câțiva curcani și pui de carne. Apoi, am observat că prietenii noștri care gustaseră din carnea animalelor crescute de mine, au fost încântați și au început să se intereseze dacă pot avea în mod regulat produse de la noi. Mulți dintre ei, în special cei care aveau copii mici, erau de mult în căutarea unor surse de hrană cât mai sănătoasă și se plângeau că există puține variante pe piața locală”, explică Vlad Miriță, fondator al fermei Moșiei Chindia.

În august 2021 a fost finalizat site-ul. În septembrie, prima lună de funcționare, vânzările au crescut cu 300%, față de perioada în care foloseau doar aplicația Whatsapp pentru comenzi. Deocamdată livrează în București, Ilfov și Dâmbovița, dar în primele luni din 2022 vor începe livrările naționale.

„Ne mai propunem să deschidem un magazin propriu în București. Scopul nostru principal rămâne încurajarea consumului de carne curată și furnizarea acesteia tuturor celor preocupați de sănătatea lor, de la familii cu copii și până la adulți tineri sau seniori”, spune Dan Cîrstea.

Ferma a fost fondată în 2010, ca o gospodărie care să acopere necesitățile familiei Miriță. În 2021, Moșia Chindia a devenit o fermă de animale multispecie.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ferma de animale Moșia Chindia vrea să intre cu produsele în retail și să deschidă o carmangerie