Lectură de un minut

31 Aug 2018 - Știri și Noutăți

Farmec este partener al Festivalului Cerbul de Aur 2018

Producatorul roman de cosmetice, Farmec, continua sa se implice activ in sustinerea evenimentelor culturale. Astfel retailerul s-a alaturat in calitate de partener noii editii a Festivalului Cerbul de Aur - se desfasoara intre 29 august - 2 septembrie, la Brasov.

Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec a declarat: “Ne bucuram ca in acest an putem sustine in calitate de parteneri cel mai mare festival international de interpretare din Romania, care are o traditie de jumatate de secol, acest milestone fiind sarbatorit si de catre Gerovital anul trecut. Colaborarea se bazeaza pe dorinta de promovare a valorilor romanesti si pe asocierea organica dintre o companie cu capital 100% romanesc si un alt brand autohton de traditie, care urmareste sa se reinventeze ca stil si spirit. Cerbul de Aur are un istoric de succes, similar cu cel al Farmec si ne simtim extrem de onorati, dar si responsabili, sa fim alaturi de festivalul care a reunit de-a lungul timpului nume grele ale muzicii romanesti, artisti cu care am crescut si care ne-au inspirat. Editia Cerbul de Aur 2018, desfasurata sub tema "Romania Centenar", ne ofera un prilej in plus de a aduce un tribut marilor romani din domeniul artistic si nu numai”.

Intre 29 august si 2 septembrie, in Piata Sfatului din Brasov, compania clujeana a pregatit o activare speciala la care pot participa festivalierii. Admiratorii Farmec pot primi produse cosmetice din gamele Gerovital si Aslavital, oferite de catre Consultantii de Frumusete, in urma unor testimoniale oferite despre ritualul de ingrijire zilnica.

Farmec S.A. Cluj-Napoca are capital 100% romanesc. Reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec

Citeste mai departe: