Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec a declarat: „Anul 2019 a fost unul de succes in ceea ce priveste rezultatele obtinute de platforma online Farmec, acestea fiind in linie cu trendul ascendent al pietei de e-commerce. Numarul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstreaza preferinta consumatorilor romani de a face cumparaturi online. Suntem mereu atenti la nevoile si dorintele consumatorilor, motiv pentru care am inceput anul acesta implementarea a doua noi modalitati de livrare pentru comenzile online, care sa le ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere”.
- O crestere semnificativa a fost observata si in randul tranzactiilor efectuate de pe telefonul mobil, numarul acestora crescand cu peste 60% in 2019, comparativ cu 2018.
- cat despre metoda de plata, din totalul comenzilor inregistrate in 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent in crestere fata de anul precedent. Pentru a incuraja mai mult plata cu cardul, Farmec desfasoara in continuare campanii speciale, asigurand utilizatorii ca platile sunt securizate si mai rapide.
