Lectură de un minut

27 Jan 2020 - Știri și Noutăți

Farmec: crestere de vanzari de 46% in 2019

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, dezvolta in continuare segmentul de e-commerce si inregistreaza o crestere accelerata a veniturilor generate de magazinul online. Iin 2019, vanzarile online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obtinute in anul precedent.

Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec a declarat: „Anul 2019 a fost unul de succes in ceea ce priveste rezultatele obtinute de platforma online Farmec, acestea fiind in linie cu trendul ascendent al pietei de e-commerce. Numarul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstreaza preferinta consumatorilor romani de a face cumparaturi online. Suntem mereu atenti la nevoile si dorintele consumatorilor, motiv pentru care am inceput anul acesta implementarea a doua noi modalitati de livrare pentru comenzile online, care sa le ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere”.

 
  • O crestere semnificativa a fost observata si in randul tranzactiilor efectuate de pe telefonul mobil, numarul acestora crescand cu peste 60% in 2019, comparativ cu 2018.
  • cat despre metoda de plata, din totalul comenzilor inregistrate in 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent in crestere fata de anul precedent. Pentru a incuraja mai mult plata cu cardul, Farmec desfasoara in continuare campanii speciale, asigurand utilizatorii ca platile sunt securizate si mai rapide.
 
In acest moment, valoarea medie a cosului de cumparaturi este de peste 150 de lei, cele mai apreciate game din portofoliul companiei in 2019 fiind: Gerovital H3 Evolution, Aslavital, Farmec, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Beauty.
 
 
 

Citeste mai departe: