Lectură de 3 minute

13 Jun 2019 - Știri și Noutăți

Farmec a deschis primul magazin Gerovital in sistem de franciza in Bacau

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, marcheaza o noua etapa in povestea sa de succes, prin lansarea oficiala a sistemului de franciza pentru magazinele Gerovital. Anuntul a fost facut in cadrul unei conferinte de presa, la care au participat reprezentanti ai conducerii companiei.

Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a cresterii businessului de la an la an, a vanzarilor inregistrate de reteaua magazinelor de brand in ultimii trei ani si a numarului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, dupa aproape un an de pregatiri, 

Primul magazin Gerovital in sistem de franciza a fost inaugurat pe 11 iunie, la Bacau. Decizia pentru investitie a fost luata din mai multe motive: “Produsele Gerovital si Farmec mi-au castigat de ani de zile increderea si am devenit o consumatoare fidela. Cand am aflat de oportunitatea de a colabora cu Farmec prin sistemul de franciza, m-am bucurat ca pot deveni partener de business, deschizand propriul magazin de cosmetice sub umbrela unui producator foarte puternic, a carui viziune o impartasesc in totalitate. Asteptarile mi-au fost confirmate, primind sprijin in alegerea locatiei, in studiile de fezabilitate, in pregatirea angajatilor, in deschiderea magazinului si in tot planul de comunicare”, dupa declaratia Gabrielei Hancu, partener de franciza.

Ne bucuram sa anuntam ca am deschis primul magazin de brand in sistem de franciza. Farmec este un model de antreprenoriat roman de succes, iar acum ne dorim sa reprezinte o oportunitate de business si pentru alti antreprenori sau pentru cei care vor sa devina antreprenori. Noi ii incurajam si sustinem de la inceput pe investitori sa aiba curaj si determinare, astfel incat afacerea lor sa se dezvolte cat mai bine, avand in vedere potentialul enorm al brandului, dar si cererea din piata. Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezinta o strategie de extindere rapida, insa, pentru noi, inseamna ocazia ideala de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alaturi de francizatii nostri, prin incurajarea acestora sa inceapa o afacere romaneasca, definita prin valori, precum inovatia, calitatea, eficienta si traditia”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec. 
 
Farmec s-a preocupat intotdeauna de ceea ce isi doresc consumatorii romani. Planurile ambitioase, cercetarea continua care sta la baza fiecarui produs si grija pentru frumusetea naturala ne-au ajutat sa ne mentinem pozitia de cel mai mare producator de cosmetice din Romania, iar trendul ascendent al vanzarilor reprezinta confirmarea increderii in companie si produsele acesteia. Comparativ cu antreprenorii care isi deschid o afacere de la zero, francizatii beneficiaza de un portofoliu de produse notorii, foarte bine cunoscute de catre public. Ei pot intra pe o piata concurentiala folosind tehnici de comercializare si marketing perfectionate de Farmec de-a lungul deceniilor. Practic, au la dispozitie tot pachetul de know-how necesar si se pot dezvolta mai rapid”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec. 
 
 
Pentru a intra in familia Farmec, viitorii parteneri de franciza au nevoie de spirit antreprenorial si de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumatate va fi alocat amenajarii magazinului Gerovital.  
Farmec ofera fiecarui francizat un pachet de know-how complet:
  • consiliere si sprijin pentru deschiderea magazinului
  • tehnici de vanzare
  • programe de pregatire periodice despre relatia cu clientii
  • training-uri despre produsele existente si cele nou lansate
In paralel sistemului de franciza, Farmec continua si dezvoltarea magazinelor de brand proprii. Pe 12 iunie, s-a inaugurat un nou magazin Gerovital, in Baneasa Shopping City, cel de-al 20-lea magazin Gerovital din tara si cel de-al 27 din reteaua de unitati comerciale  Farmec. 

Citeste mai departe: