Lectură de 2 minute

26 Mai 2020 - Știri și Noutăți

evoMAG intră în parteneriat cu Glovo pentru a asigura livrarea de produse IT&C în mai puțin de o oră

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

evoMAG intră în parteneriat cu Glovo, unul dintre serviciile de livrare rapidă din România, și le oferă clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom, se arată într-un comunicat de presă. 

Accesând aplicația, clienții din București pot comanda mii de produse vândute de evoMAG, cu valoare individuală de până la 350 de lei, de la produse de igienă și sănătate, la cele destinate unui stil de viață sănătos, și până la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC.

„Parteneriatul cu evoMAG înseamnă pentru Glovo încă un pas spre promisiunea de a livra consumatorilor orice au nevoie în mai puțin de o oră. Viziunea noastră este să construim o aplicație care conectează utilizatorii cu business-uri din toate domeniile, atât pentru livrare de mâncare, unde avem o prezență foarte puternică, cât și pentru livrare de produse din supermarket, produse și accesorii electronice, flori, jucării și multe altele”, spune Marius Funie, Marketing Manager la Glovo România.

Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii.Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute.

Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, într-un proces de extindere pe verticală, după ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele două luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.

evoMAG este o companie din industria de comerț electronic din România, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări și produse destinate nou-născuților.

Citeste si:
evoMAG: Românii optează din ce în ce mai mult pentru asigurare pentru produsele comandate
evoMAG: Românii optează din ce în ce mai mult pentru asigurare pentru produsele comandate
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  evoMAG intră în parteneriat cu Glovo pentru a asigura livrarea de produse IT&C în mai puțin de o oră