Lectură de 2 minute

24 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Numărul comenzilor ridicate din showroom-ul evoMAG, creștere de aproape 45% în 2020

Angela Alexandru

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt preluate personal de clienți direct din locație, iar timpul de predare a fost redus la jumătate, astfel că termenul mediu de așteptare este de 5 minute. 

Anul trecut a crescut numărul de comenzi plasate direct din showroom ajungând, în medie, la 50 ca număr zilnic. Creșterea vânzărilor în showroom a fost determinată de o serie de măsuri adoptate de evoMAG, dar și influențată de contextul actual când consumatorii români au tendința să limiteze drumurile în magazine.

Cât privește produsele pentru care se optează ridicarea din showroom, acestea corespund celor mai vândute produse la nivel general: electronice, electrocasnice mici, produse pentru casă și grădină, pentru sport & fitness, un loc aparte având aici trotinetele electrice.

Această categorie de produse a înregistrat anul trecut o creștere de 20%, iar evoMAG a investit în înființarea unui service de trotinete electrice, fiind primul magazin online din România care oferă acest serviciu. De la înființare, în iulie anul trecut, și până în prezent, în service-ul evoMAG au fost reparate aproximativ 1.000 de trotinete. 

Una dintre măsurile care a generat creșterea comenzilor ridicate din showroom a fost investiția în sistemul de management al depozitului, care a adus și o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc. Iar acest lucru a permis și o optimizare a stocurilor la nivel general, dar și o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse. A urmat apoi reorganizarea activității din depozit, de recepție a mărfurilor și de procesare a coletelor, organizând mai multe locații pentru acestea, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

Citeste si:
Pantofii sport de la Lidl ajung din nou în magazine. Retailerul din Italia reintroduce la vânzare colecția de adidași

„Anul trecut, s-au alăturat echipei noastre 15 colegi noi, inclusiv în depozit, la recepția mărfurilor și la procesarea coletelor și în showroom, iar împreună cu măsurile luate anterior, am reușit eficientizarea procesului de predare a comenzilor în showroom, reducând timpul cu peste 50%, termenul mediu în care un client își primește comanda în showroom este acum de 5 minute”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, zilnic, în showroom, sunt procesate sute de comenzi.

Showroom-ul evoMAG este deschis în București, pe Splaiul Unirii, nr. 257-259.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină.

Citeste si:
Comerțul online, vizat de o nouă directivă UE. Obligații de raportare suplimentare
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Numărul comenzilor ridicate din showroom-ul evoMAG, creștere de aproape 45% în 2020