Vara care tocmai s-a încheiat a adus mai multe comenzi pe eMAG, iar clienții au intrat mai des online și au plătit cu cardul în proporție semnificativ mai mare decât media anului trecut. Astfel, plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creștere cu 13% față de media anului trecut și similar Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăților cu cardul online.
Clienții au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenți, accesorii pentru telefon, articole pentru casă și curățenie, dar și produse de îngrijire personală. Și pe timp de vară oamenii optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în perioada iunie – august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă.
Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate în această perioadă au fost realizate de clienți Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte speciale.
Clienții au la dispoziție oricând o gamă extinsă și variată de peste 15 milioane de produse din care pot să aleagă, dintre care o proporție semnificativă o reprezintă produsele puse la dispoziție pe platformă de către sellerii care vând pe eMAG Marketplace.
Înființată în 2001, eMAG este un marketplace online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani.