Lectură de 2 minute

12 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Între tradiție și investiție. Cât de mult au cheltuit românii înainte de Paște și care au fost cele mai comandate produse

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Românii păstrează tradițiile și obiceiurile de Paște și pun pe lista de cumpărături haine, accesorii textile de bucătărie, produse de curățenie și jucării, dar și electrocasnice inteligente. Clienții alocă, în medie, aproximativ 170 de lei pentru haine și 240 de lei pentru încălțăminte.  

 

Sursa foto: unsplash

Clienții eMAG încep pregătirile pentru Paște cu aproximativ două săptămâni înainte și pun în coșul de cumpărături haine, electrocasnice mici, pachete cadou și jucării. În medie, ei alocă aproximativ 170 de lei pentru haine și 240 de lei pentru încălțăminte.

Astfel, în această perioadă, comenzile de articole vestimentare pentru copii cresc cu 20% față de o perioadă obișnuită. Totodată, clienții comandă cu 42% mai multe jucării înainte de Paște față de o perioadă obișnuită din an și adaugă în coș, în special, păpuși și accesorii, iepurași de pluș sau mașinuțe cu telecomandă.

De asemenea, clienții care vor să fie siguri că aleg cadoul potrivit optează pentru „Cardul cu milioane de idei”.

Pe lângă articole vestimentare, clienții eMAG au salvat în listele de Favorite și accesorii precum șepci, pălării, rucsacuri și genți, care beneficiază de oferte speciale în această perioadă în care mulți oameni pleacă în vacanță sau se pregătesc pentru sezonul cald.

Clienții eMAG au pus la Favorite înainte de Paște și electrocasnice mici - feliatoare, mașini de tocat carne și roboți de bucătărie, cuptoare electrice, mixere, fiare de călcat și aparate de cafea, aspiratoare robot sau aspiratoare de curățat geamurile, necesare pentru curățenia tradițională de primăvară și pentru mesele pregătite acasă, pentru a sărbători alături de familie.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a ocupat primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

Citeste si:
Freshful by eMAG are trei executivi într-unul singur. Tudor Mihăilescu, vicepreședinte și COO, a preluat și funcția de director general
Freshful by eMAG are trei executivi într-unul singur. Tudor Mihăilescu, vicepreședinte și COO, a preluat și funcția de director general
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Între tradiție și investiție. Cât de mult au cheltuit românii înainte de Paște și care au fost cele mai comandate produse