Condițiile de participare sunt afișate pe pagina campaniei. De asemenea, în cadrul campaniei vor mai fi oferite peste 100 pachete de produse și vouchere.
,,În cei 12 ani, elefant.ro a evoluat de la o librărie online, către un mall online dedicat familiei și acum un marketplace cu o ofertă diversificată. În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace. În cei 12 ani, elefant.ro a ajuns, de asemenea, brandul numărul 2 ca notorietate în categoria companiilor online-first, confirmare primită recent printr-un studiu GfK'', a declarat Sergiu Chircă, director general elefant.ro.
12 ani de elefant.ro în cifre:
-
Peste 10 milioane de comenzi au fost livrate în cei 12 ani.
-
Peste 2,4 milioane de români au cumpărat cel puțin o dată de pe elefant.ro.
-
Peste 28 de milioane de cărți au fost cumpărate în acest interval, dintre care peste 1,2 milioane în limba engleză.
-
În 2020, Elefant.ro a inaugurat prima ediție a celui mai mare târg de carte online, un eveniment cultural de anvergură cu peste un milion de participanți la fiecare ediție. Cea mai recentă a avut loc în mai 2022, Franța fiind țara invitată la elefantFest.
-
Nu mai puțin de două milioane de jucării de pe elefant.ro au ajuns la copii.
-
Echipa a crescut de la șapte angajați în 2010 la peste 200 de angajați în regim permanent în 2022.
Citeste si:Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
Încă din 2015, elefant.ro s-a orientat către un model de business omnichannel, după ce a deschis primele pickup-points. În prezent, elefant.ro folosește toate canalele de livrare disponibile în România, de la showroom-urile proprii, până la pachetomate sau oficiile Poștei Române: aproximativ 3000 de locații în total.
Investiții de 100 de milioane de lei
Investițiile totale în dezvoltarea companiei s-au ridicat în intervalul 2010-2022 la aproximativ 100 milioane de lei. În 2021, compania a ajuns la un Gross Merchandise Volume (GMV) de aproape 300 de milioane lei. Susținut de către trei investitori instituționali, cu expunere în tehnologie, retail și servicii financiare, elefant.ro a fost primul business ecommerce din România care a emis obligațiuni pe piața de capital în 2018 și, repetat, în 2021.
elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din Romania, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială la Chișinău, în Republica Moldova prin magazinul online local elefant.md.