Lectură de 2 minute

22 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Elefant.ro,10 milioane de comenzi livrate în 12 ani. Sergiu Chircă, director general: În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Retailerul online Elefant.ro, cu un portofoliu de peste 1,5 milioane de produse destinate consumului întregii familii, aniversează 12 ani de la înființare și aniversează printr-o campanie. Retailerul va trimite opt cumpărători în vacanță, care vor primi câte un voucher în valoare de 500 de euro fiecare, la finalul campaniei Zilele Elefant.ro ce are loc în perioada 20-30 iunie.

Condițiile de participare sunt afișate pe pagina campaniei. De asemenea, în cadrul campaniei vor mai fi oferite peste 100 pachete de produse și vouchere.

,,În cei 12 ani, elefant.ro a evoluat de la o librărie online, către un mall online dedicat familiei și acum un marketplace cu o ofertă diversificată. În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace. În cei 12 ani, elefant.ro a ajuns, de asemenea, brandul numărul 2 ca notorietate în categoria companiilor online-first, confirmare primită recent printr-un studiu GfK'', a declarat Sergiu Chircă, director general elefant.ro.

12 ani de elefant.ro în cifre:

  • Peste 10 milioane de comenzi au fost livrate în cei 12 ani.

  • Peste 2,4 milioane de români au cumpărat cel puțin o dată de pe elefant.ro.

  • Peste 28 de milioane de cărți au fost cumpărate în acest interval, dintre care peste 1,2 milioane în limba engleză.

  • În 2020, Elefant.ro a inaugurat prima ediție a celui mai mare târg de carte online, un eveniment cultural de anvergură cu peste un milion de participanți la fiecare ediție. Cea mai recentă a avut loc în mai 2022, Franța fiind țara invitată la elefantFest.

  • Nu mai puțin de două milioane de jucării de pe elefant.ro au ajuns la copii.

  • Echipa a crescut de la șapte angajați în 2010 la peste 200 de angajați în regim permanent în 2022.

    Citeste si:
    Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate
    Sondaj: Cheltuielile de logistică și transport rămân cele mai mari provocări pentru magazinele online românești care vând produse în străinătate

Încă din 2015, elefant.ro s-a orientat către un model de business omnichannel, după ce a deschis primele pickup-points. În prezent, elefant.ro folosește toate canalele de livrare disponibile în România, de la showroom-urile proprii, până la pachetomate sau oficiile Poștei Române: aproximativ 3000 de locații în total.

Investiții de 100 de milioane de lei

Investițiile totale în dezvoltarea companiei s-au ridicat în intervalul 2010-2022 la aproximativ 100 milioane de lei. În 2021, compania a ajuns la un Gross Merchandise Volume (GMV) de aproape 300 de milioane lei. Susținut de către trei investitori instituționali, cu expunere în tehnologie, retail și servicii financiare, elefant.ro a fost primul business ecommerce din România care a emis obligațiuni pe piața de capital în 2018 și, repetat, în 2021.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din Romania, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filială la Chișinău, în Republica Moldova prin magazinul online local elefant.md.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Elefant.ro,10 milioane de comenzi livrate în 12 ani. Sergiu Chircă, director general: În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace