Lectură de 2 minute

15 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Dyson lansează CleanTrace, aspiratorul care oferă date despre locul în care s-a efectuat curățenia

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Dyson CleanTrace ajută utilizatorii să aspire mai eficient, oferindu-le vizualizări AR, în timp real, cu locul în care au curățat și cu suprafețele pe care le-au ratat, eliminând astfel presupunerile față de zonele pe care utilizatorul nu mai ține minte dacă le-a curățat sau nu. 
 

Sursa foto: Dyson

Dyson CleanTrace reunește o combinație de tehnologii pentru cea mai puternică, inteligentă și completă curățare. Tehnologia LiDAR, prezentă pe telefonul utilizatorului, permite aplicației Dyson CleanTrace să cartografieze camera și să suprapună traseele de curățare cu ajutorul AR, arătând unde s-a curățat și ce s-a omis.

Când s-a finalizat curățenia, utilizatorul poate scana camera cu telefonul pentru a identifica golurile, astfel încât să nu fie ratat niciun loc. Tehnologia existentă în Dyson Gen5detect detectează apoi acustic și numără particulele de praf, arătând dovada unei curățări în profunzime.

Inginerii Dyson își propun să găsească permanent noi modalități de eficientizare a curățeniei. Pe lângă testele extinse în laborator, inginerii studiază comportamentele umane și obiceiurile de curățenie, precum și neajunsurile pe care oamenii le raportează. Aceștia au petrecut sute de ore observând mnodul în care oamenii fac curățenie în locuințe, studiind cât durează fiecare sesiune de curățenie, eficiența procesului, diferitele unghiuri și modele de aspirare, chiar și de câte ori un utilizator pune jos aspiratorul, în timpul unei sesiuni. Toate acestea contribuie la dezvoltarea inovației în tehnologia de îngrijire a suprafețelor.

Cercetările Dyson arată că utilizatorii supraestimează, în mod regulat, timpul pe care îl petrec facând curățenie. Datele arată că aproximativ 80% din sesiunile de curățenie durează mai puțin de 10 minute. Cu toate acestea, oamenii susțin că aspiră în medie 24 de minute pe sesiune. În plus, consumatorii sunt, fără voia lor, ineficienți. Aceștia aspiră, de mai multe ori, în aceleași zone și ratează cu totul alte locuri, demonstrând necesitatea tehnologiei Dyson CleanTrace.

Dyson CleanTrace va fi disponibil din iunie 2024.

Dyson este o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China, Polonia și Filipine. Compania înființată în anul 1993 s-a dezvoltat constant de-a lungul anilor, iar astăzi are un sediu global în Singapore la recent renovata stație electrică St James și două campusuri tehnologice în Marea Britanie care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și aerodromul HULLAVINGTON RAF restaurat. La acestea se adaugă 10 centre de inginerie și cercetare din întreaga lume. Dyson rămâne o companie de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă globală formată din 6.000 de ingineri. Produsele Dyson sunt vândute în 85 de piețe la nivel internațional, în peste 250 de magazine Dyson Demo, precum și online, prin intermediul unor instrumente digitale de pionierat și experiențe virtuale.

Citeste si:
eMAG lansează un shop dedicat cosmeticelor: peste 80.000 de produse puse la bătaie
eMAG lansează un shop dedicat cosmeticelor: peste 80.000 de produse puse la bătaie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Dyson lansează CleanTrace, aspiratorul care oferă date despre locul în care s-a efectuat curățenia