Papatui, care are sloganul "Take Better Care", este un brand de îngrijire personală axat pe bărbați, care prezintă o gamă de produse de îngrijire a corpului, părului și tatuajelor. Brandul este deja disponibil prin intermediul papatui.com și a fost lansat în magazinele Target din SUA pe 10 martie, notează cosmeticbusiness.com.
Printre produse se numără Hydrating Facial Cleanser, care a fost conceput pentru a curăța pielea, menținându-i în același timp hidratarea. Acidul salicilic și vitamina B3 figurează în formulă, care acționează pentru a îndepărta celulele moarte ale pielii și ajută la menținerea hidratării.
Un șampon + balsam hrănitor figurează, de asemenea, în colecție, care folosește nucă de cocos și monoi pentru a curăța părul și a-l menține hrănit.
Brandul a creat Enhancing Tattoo Stick, formulat pentru a întineri, ilumina și proteja cerneala. Acesta susține că formula poate stimula contrastele, în timp ce uleiurile naturale hidratează pielea. Papatui a creat, de asemenea, un program care donează produse de îngrijire corporală și de duș grupurilor de tineri aflați în situații de risc sau mai puțin privilegiate.
Papatui nu este primul demers de brand al lui Johnson, care a lansat o gamă de haine de succes în parteneriat cu compania de îmbrăcăminte sportivă Under Armour. Lansată în 2016, colecția Project Rock a inclus o geantă de gimnastică, tricouri, adidași și alte articole de îmbrăcăminte.
Fostul luptător devenit actor și om de afaceri a lansat, de asemenea, Teremana Tequila în 2020. Marca de alcool ultra-premium ar fi evaluată la o valoare estimată la 3,5 miliarde de dolari.
Johnson este recunoscut mai ales pentru cariera sa de actor și a jucat în filme precum Jumanji, Black Adam și seria Fast and Furious.