Lectură de 2 minute

27 Dec 2023 - Știri și Noutăți

După ce a vândut brandul Timotei, Unilever achiziționează marca de produse de îngrijire a părului K18

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

În urma vânzării brandului de cosmetice Elida Beauty care, printre alte produse de îngrijire, comercializa și șamponul Timotei, Unilever a preluat marca de produse de îngrijire a părului K18. Compania a anunțat achiziția mărcii premium de produse de îngrijire a părului "biotehnologice" K18, în încercarea de a-și consolida portofoliul în jurul unor segmente cu o creștere mai mare. 

Sursa foto: Unilever

K18 a fost fondată în 2020 de antreprenorii Suveen Sahib și Britta Cox și este descrisă ca fiind situată la "intersecția dintre frumusețe și biotehnologie". Acesta se mândrește cu o gamă de șase produse care ajută la identificarea și abordarea cauzelor deteriorării părului, cu o moleculă nouă, K18Peptide, care ajută la înlocuirea tratamentelor complexe pentru păr, a declarat Unilever, notează esm.com.

Brandul este distribuit prin saloane profesionale, retail și eCommerce în principal în America de Nord, Marea Britanie și Australia. Termenii tranzacției nu au fost dezvăluiți, iar Unilever se așteaptă să încheie tranzacția în primul trimestru al anului viitor.

Unilever a vândut Elida Beauty către Yellow Wood Partners

Unilever a vândut recent cele două duzini de mărci ale diviziei sale de frumusețe Elida Beauty către fondul de investiții Yellow Wood Partners, dar Zwitsal nu se numără printre acestea - contrar informațiilor anterioare, potrivit retaildetail.eu.

"Zwitsal nu a fost vândut, această marcă rămâne la noi", a declarat pentru RetailDetail purtătorul de cuvânt al Unilever Belgia, Marie-Adélaïde Defourny.

În acest fel, ea corectează rapoartele anterioare privind vânzarea Elida Beauty, care grupează aproximativ douăzeci de mărci care nu mai reprezintă o prioritate pentru companie, printre care Timotei, Q-Tips și Monsavon. Zwitsal făcea, de asemenea, parte din Elida, dar fusese retrasă din tranzacție, deoarece este o marcă de succes în Benelux.

Sub conducerea noului său director general Hein Schumacher, Unilever dorește să se concentreze pe cele mai puternice treizeci de mărci ale sale, care reprezintă peste două treimi din vânzările sale totale. La începutul acestui an, compania a vândut deja marca de bărbierit Dollar Shave Club, cândva un pionier al vânzărilor directe către consumatori în domeniul bunurilor de larg consum, către compania de investiții Nexus.

Citeste si:
Unilever montează panouri fotovoltaice și un nou sistem de paletizare cu peste 10 milioane de euro la fabrica din Ploiești
Unilever montează panouri fotovoltaice și un nou sistem de paletizare cu peste 10 milioane de euro la fabrica din Ploiești
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  După ce a vândut brandul Timotei, Unilever achiziționează marca de produse de îngrijire a părului K18