Lectură de 2 minute

05 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Domeniile Prince Matei: investiție de peste 10 milioane de lei în podgoria de la Dealu Mare

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Domeniile Prince Matei, deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel, anunță o investiție în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 milioane de lei și odată cu lansarea noii imagini, introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail.

Investiția a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificație și pentru a revitaliza plantațiile vechi, un proiect care va continua. Parte a acestui proces, producătorul anunță o nouă imagine pentru vinurile sale și o nouă gamă de retail.

“După doi ani de investiții și muncă asiduă, ne-am dorit ca vinurile din podgoria Zorești, Dealu Mare, să primească o imagine proaspătă, care să reflecte deopotrivă valorile în jurul cărora sunt construite, dar și ambițiile noastre de viitor’’, a declarat directorul general Marius Iliev.

Eticheta noua pentru brandul Petit Matei

Eticheta Prince Matei, un brand cu o istorie de peste 20 de ani, păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru și negru, dar are un format ajustat și noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primește o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler.

Ambele vinuri provin din selecții diferite de struguri din același terroir din dealurile Zorilor și Tegăneanu. Viile vechi de peste 40 de ani, argila, pietrișul și calcarul sunt elementele care formează caracterul lor.

Acum pe piața se găsesc Petit Matei 2017 (medalie de aur la Vinarium 2020) și Prince Matei 2013 (90 puncte Decanter 2020).

“Am înțeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiția trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziționarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generație, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificație. Din acest echilibru fin între om, natură și tehnologie se nasc și cresc vinurile de pe Domeniile Prince Matei”, a subliniat Marius Iliev, Director General.

Odată cu lansarea noii imagini, se va introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri și care va purta numele producătorului, Domeniile Prince Matei.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Domeniile Prince Matei: investiție de peste 10 milioane de lei în podgoria de la Dealu Mare