Lectură de 2 minute

12 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Domeniile Ostrov, vânzări cu 12% mai mari față de 2021. Ce vinuri a lansat producătorul în 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Domeniile Ostrov, unul dintre cei mai cunoscuți producători de vin din România, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 45 de milioane de lei, ceea ce reprezintă o creștere de 12 procente față de 2021. 

Sursa foto: Domeniile Ostrov

Investițiile în tehnologie și calitatea solului permit brandului Domeniile Ostrov să producă o gamă variată de vinuri pentru toate gusturile. Vinurile populare, cu un preț accesibil, sunt preferate la petrecerile românilor, roseurile și vinurile albe fiind cele mai căutate. De aceea, după o producție de 9.000.000 litri de vin în 2022, Domeniile Ostrov mențin ritmul de creștere în primul trimestru din 2023.

Investițiile masive în tot ce înseamnă Domeniile Ostrov, de la vie la tehnologii de ultimă generație, se ridică la peste 40 de milioane de euro. Compania deține un areal viticol de 1.200 de hectare în județul Constanța, DOC Oltina și IG Terasele Dunării și 200 de hectare viță de vie cu struguri de masă.

Vinuri Domeniile Ostrov apărute în 2023 și noi magazine partenere

Legio Roze Fetească Neagră, Naiada roze Syrah, Art Folclor roze sunt noile vinuri apărute în 2023. Principalele branduri vândute în rețelele de mari magazine partere: Lidl, Kaufland, Metro, Cora, Auchan, și mai nou din luna mai Carrefour, sunt Gamele Naiada, Vinăria Ostrov, Vin Pelin, Premiat, Noe, Istros.

Așadar, achizițiile din zona HORECA au revenit cel puțin la nivelul anului 2019, datorită unei mari forțe de vânzări, a sortimentelor noi de vinuri apărute dar și datorită magazinelor partenere.

Cu aceste vinuri, Domeniile Ostrov a luat de-a lungul timpului zeci de medalii de aur, argint și bronz la cele mai mari concursuri internaționale de profil.

Pentru cei care apreciază taninurile catifelate, Domeniile Ostrov propune o serie de vinuri din categoriile premium și premium plus, cum ar fi Naiada, Ritual sau Legio. Acestea sunt premiate frecvent la cele mai prestigioase concursuri de profil la nivel mondial.

Forță de muncă din afara României

Tot mai multe domenii, au ca angajați muncitori străini, mai ales cei din zona Asiei. Sunt probleme mari cu forța de muncă în România, de aceea singura soluție este recrutarea angajaților străini, iar această problemă o regăsim și în industria vinului.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

”Nici la noi nu a fost încă rezolvată problema forței de muncă, dar încercăm să o rezolvăm cu forța de muncă din străinătate”, declară Aurel Ștefan, director comercial Domeniile Ostrov.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Domeniile Ostrov, vânzări cu 12% mai mari față de 2021. Ce vinuri a lansat producătorul în 2023