Lectură de 3 minute

07 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Discounterul KiK a ajuns la o rețea de 54 de magazine și plănuiește alte 30 de locații în 2021

Andra Imbrea

KiK România a continuat în anul 2020 strategia de dezvoltare și expansiune prin inaugurarea a 17 magazine de la începutul anului până în prezent, în diferite zone ale țării, ajungând astfel să dețină o rețea de 54 de magazine pe plan local.

Astfel, după expansiunea din ultimii doi ani în orașe precum Oradea, Timișoara, Iași și București, KiK România a continuat în acest an extinderea și consolidarea rețelei de magazine, ajungând la final de an să opereze un număr total de 54 de magazine.

„Într-un an provocator, cu un context dificil și lipsit de predictibilitate am reușit să păstrăm un ritm susținut al expansiunii în România. Astfel, am deschis 17 magazine KiK în acest an, atât pe piețe în care eram deja prezenți, cât și în noi teritorii din țară, centre urbane puternice, în care vrem să ne consolidăm treptat poziția de lider de proximitate. Vom continua 2021 în același ritm alert, cu deschideri de noi magazine în toate regiunile țării”,  declară Raluca Hartmann, Director General KIK România.

Strategia de expansiune KiK România va continua la începutul anului 2021 și va include consolidarea prezenței în zona Moldovei și Transilvaniei, dar și în Capitală prin deschiderea planificată a peste 30 de locații. În același timp, în 2021 dezvoltarea va fi susținută și prin prezența în orașele mici și mijlocii, dar și în localitățile satelit ale marilor orașe.

De asemenea, un alt pas important în dezvoltarea KiK România din ultimul an a fost promovarea tactică a beneficiilor și ofertele personalizate in-store, dar și în mediul online. KiK România a continuat să inoveze și în social media, transformând canalele sale sociale în surse de inspirație pentru fani și adaptându-se schimbărilor consumatorilor și a modului în care își fac cumpărăturile la KiK. 

Citeste si:
Coca-Cola a unit diviziile de business din Europa de Vest, Centrală și de Est pentru o nouă unitate. Schimbări majore în management

În plus, KiK România plănuiește să investească anul următor în strategia de dezvoltare durabilă, în care se va concentra pe soluții cu impact social în zone defavorizate și asupra mediului înconjurător, zonele de interes fiind educația și reciclarea.

Retailerul de tip discount KiK comercializează atât îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, bărbați și copii, cât și decorațiuni interioare, cosmetice, jucării, papetărie și produse pentru animalele de companie la prețuri accesibile.

Pe lângă îmbrăcăminte, gama KiK include și articole pentru cadouri, jucării, produse de înfrumusețare, accesorii și textile pentru casă. Cu peste 29.000 de angajați și peste 3.900 de sucursale în Germania, Austria, Republica Cehă, Slovenia, Ungaria, Slovacia, Croația, Polonia, Olanda, Italia, România și Bulgaria, compania generează o cifră de afaceri anuală netă de 2,1 miliarde de euro. În comerțul cu textile din Germania, KiK este printre primii zece competitori și oferă clienților săi și posibilitatea de a comanda online încă din 2013, pe www.kik.de.

Citeste si:
Lidl România colectează de Paște alimente pentru susținerea comunităților vulnerabile
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Discounterul KiK a ajuns la o rețea de 54 de magazine și plănuiește alte 30 de locații în 2021