În cazul unei vânzări, se așteaptă ca vedeta Only Murders in the Building să rămână implicată în afacere, a precizat Cosmetic Business.
În ciuda faptului că este relativ nou-venit, Rare Beauty a fost unul dintre cele mai populare branduri de frumusețe deținute de celebrități pe TikTok în 2023, având 3,5 milioane de urmăritori.
Gomez și-a construit, de asemenea, o reputație de filantrop prin intermediul Fondului Rare Impact al brandului.
Anunțat, de asemenea, în 2020, acesta a fost înființat cu scopul de a strânge 100 de milioane de dolari în zece ani pentru a sprijini serviciile de sănătate mintală pentru comunitățile defavorizate din SUA.
La sfârșitul anului trecut, Rare Beauty a trecut la îngrijirea parfumată a corpului cu un spray pentru corp și păr, o loțiune de corp, o cremă de mâini și un stilou de aromaterapie Stop and Soothe, toate făcând parte din colecția Find Comfort.
EY Future Consumer Index: Retailerii își creează propriile rețele media pentru a-și fideliza consumatorii
![EY Future Consumer Index: Retailerii își creează propriile rețele media pentru a-și fideliza consumatorii](https://www.retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/96e1e5ca85e28c93bd278918525bd0cd/1201x628-10-90.png?v=1718091163)