Lectură de un minut

22 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Decizie neașteptată: Selena Gomez își vinde compania de cosmetice Rare Beauty

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Selena Gomez a angajat consilieri care să evalueze ofertele pentru brandul ei de cosmetice Rare Beauty. Cântăreața și actrița Gomez a lansat Rare Beauty în 2020, despre care se spune că, la 31 de ani, a fost implicată la "fiecare pas" al dezvoltării produselor. 

Sursa foto: Unsplash

În cazul unei vânzări, se așteaptă ca vedeta Only Murders in the Building să rămână implicată în afacere, a precizat Cosmetic Business.

În ciuda faptului că este relativ nou-venit, Rare Beauty a fost unul dintre cele mai populare branduri de frumusețe deținute de celebrități pe TikTok în 2023, având 3,5 milioane de urmăritori.

Gomez și-a construit, de asemenea, o reputație de filantrop prin intermediul Fondului Rare Impact al brandului.

Anunțat, de asemenea, în 2020, acesta a fost înființat cu scopul de a strânge 100 de milioane de dolari în zece ani pentru a sprijini serviciile de sănătate mintală pentru comunitățile defavorizate din SUA.

La sfârșitul anului trecut, Rare Beauty a trecut la îngrijirea parfumată a corpului cu un spray pentru corp și păr, o loțiune de corp, o cremă de mâini și un stilou de aromaterapie Stop and Soothe, toate făcând parte din colecția Find Comfort.

Citeste si:
EY Future Consumer Index: Retailerii își creează propriile rețele media pentru a-și fideliza consumatorii
EY Future Consumer Index: Retailerii își creează propriile rețele media pentru a-și fideliza consumatorii
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Decizie neașteptată: Selena Gomez își vinde compania de cosmetice Rare Beauty