"Michel et Augustin este o marcă foarte iubită, dar nu se încadrează în prioritățile noastre de investiții, în cadrul strategiei Renew Danone", a comentat directorul general adjunct al grupului Danone, Juergen Esser.
Michel et Augustin, lansată în 2004
Marca Michel et Augustin a fost lansată în 2004 de antreprenorii Augustin Paluel-Marmont și Michel de Rovira și a fost achiziționată de Danone în 2016, în cadrul diviziei Danone Manifesto Ventures a acesteia din urmă, potrivit esm.com.
Gama sa de produse alimentare este vândută în Franța, precum și pe alte șase piețe.
Potrivit unui comunicat, tranzacția propusă urmează să fie supusă consultării organismelor relevante de reprezentare a angajaților și se preconizează că se va încheia în lunile următoare, sub rezerva condițiilor obișnuite de închidere.
Achiziția planificată ar consolida ecosistemul Ferrero în Franța și ar marca cea mai recentă achiziție a grupului pe piața biscuiților premium, după achizițiile Burton's Biscuit Company și Fox's în Marea Britanie, Kelsen Group în Danemarca și Delacre în Belgia, potrivit unui comunicat al CTH Invest, un holding belgian, legat de Ferrero.
Rezultatele Danone
În octombrie, Danone a raportat o creștere de 6,2% a vânzărilor în trimestrul al treilea, la prețuri comparabile, ajungând la 6,906 miliarde de euro, depășind așteptările analiștilor.
Toate segmentele de activitate ale Danone au înregistrat creșteri în perioada respectivă, compania adăugând că transformarea în curs a activității de produse lactate esențiale și produse pe bază de plante în Europa a început să dea rezultate pozitive.