Buy Now Pay Later (BNPL) a devenit o soluție de plată din ce în ce mai populară în România. La ora actuală există peste 15 industrii în care această metodă de plată este prezentă, precum electro-IT, mobilă, home&deco, însă banca și-a propus să depășească aceste granițe și să se orienteze către noi industrii, ca de exemplu articole sportive sau domeniul medical.
„Beneficiile sunt multiple pentru Buy Now Pay Later. Din perspectiva clientului, este o metodă de plată disponibilă non-stop, care nu necesită deplasări sau un dosar cu șină, e la îndemână exact unde clientul are nevoie, atât online cât și offline. În plus, este o metodă de plată 100% digitală, avem integrări cu principalele portaluri care oferă date publice”, a explicat Dan Stănică.
Recent, această soluție de plată a intrat și în industria de energie verde, dar și în zona de asigurări, unde tbi bank deja a cuprins top 10 jucători din piață.
În ceea ce privește beneficiile pentru comercianți, acesta a argumentat că nu-i costă absolut nimic și li se oferă acces la o nouă plajă de clienți.
„Oriunde apare o nevoie, intrăm și oferim suport vizavi de achiziție. Tatonăm de ceva timp zona de fashion. E o industrie un pic condiționată de procentul de retur, trebuie să dezvoltăm un produs și mai personalizat. Am lansat de curând o aplicație de shopping, am dat acces în primă fază clienților existenți și aproape 40% din tranzacții sunt în zona de fashion” a mai adăugat directorul departamentului de Ecommerce Business al tbi bank.
retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.