Lectură de un minut

24 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Cum arată Colosseum Mall, cel mai nou centru comercial deschis în București, după o investiție de 30 de milioane de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Colosseum Mall a deschis joi, 24 martie, noua aripă de magazine, care se alătură ancorelor existente Leroy Merlin și Carrefour din București. Centrul comercial găzduiește branduri precum Sinsay sau Douglas, dar încă nu și-a completat toate spațiile închiriabile.

Brandurile care s-au alăturat sau se vor alătura acestei etape de extindere sunt Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, CCC, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, Stay Fit, cu cel mai mare centru de fitness al brandului din București.

Pe lista de magazine mai sunt Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunătăți Ardelenești, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio, Xpressions Beauty & Body Care.

În următoarele 12 luni se vor mai deschide în Colosseum Mall cinematograful Happy Cinema, prevăzut cu 7 săli de proiecție ultra-moderne, o clinică cu servicii medicale, precum și o serie de alte branduri de fashion și accesorii precum House, Cropp, Splend’or, Penti, Cofetăria Kanel și altele.

Colosseum Mall va dezvolta primul concept de tip drive-thru din locație și construcția primului proiect rezidențial.

Colosseum Mall este situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284.

S

Sursa foto: Adrian Ungureanu

Citeste si:
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, caută IT-iști în România și deschide un hub tehnologic în București
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, caută IT-iști în România și deschide un hub tehnologic în București

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cum arată Colosseum Mall, cel mai nou centru comercial deschis în București, după o investiție de 30 de milioane de euro