Lectură de 2 minute

14 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Crocs, parteneriat digital cu 3D Obsess. Clienții își vor putea decora și personaliza saboții

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Deși marca Crocs este cunoscută mai ales pentru saboții săi Classic Clog, compania continuă parieze pe noi categorii de produse. Recent, retailerul a lansat colecția de șlapi și papuci cu talpă adângă Mellows. În plus, Crocs a încheiat un parteneriat cu 3D Obsess pentru a permite personalizarea de Crocs virtuali cu ornamente Jibbitz.

 

Sursa foto: Crocs

„Vrem să ne concentrăm pe cucerirea unui număr mai mare de consumatori, Sandalele și saboții sunt în continuare una dintre prioritățile noastre, dar în același timp ne gândim să oferim modele mai îndrăznețe. Totul depinde de confortul lor inerent. Bineînțeles, dorim, de asemenea, să permitem purtătorului să se exprime singur. O parte a acestei strategii, de exemplu, înseamnă să oferim sandale Cozzzy pe tot parcursul anului”, a declarat Lucy Thornley, vicepreședintele Crocs, potrivit Pinkermoda.

Noi categorii de produse

Retailerul a mai precizat că își va extinde gama de produse. Sabotul Classic Mega Crush și sandala Crush sunt populare în rândul consumatorilor, poate pentru că sunt disponibile într-o varietate de culori și componente. Aceste detalii suplimentare oferă companiei Crocs capacitatea de a muta produsul în afara liniei sale de bază.

Noua colecție Brooklyn este, de asemenea, o abatere de la Crocs clasic. Aici, consumatorii vor găsi o estetică a anilor '90, cu o textură de crocodil turnat pe partea superioară. Același lucru este valabil și pentru sandalele Glossy Fisherman, care adaugă modernitate la popularii șlapi cu efect de gelatină din acea epocă.

Parteneriat digital cu 3D Obsess

De asemenea, compania se adresează fanilor obsedați de streetwear cu colecția Echo de la Crocs. Linia, care include un papuc, un sabot și o viitoare versiune de cizmă, prezintă inovații modelate în culori neutre.

În plus, compania a lansat o nouă experiență de cumpărături virtuale pentru a oferi mai multe oportunități de personalizare. Aceasta a încheiat un parteneriat cu platforma de comerț electronic 3D Obsess pentru a lansa o experiență de cumpărături virtuale Jibbitz.

Aici, clienții își pot crea propria pereche unică de Crocs cu ajutorul mărgelelor Jibbitz, care prezintă cinci teme diferite, precum litere, mâncare, animale și multe altele. Cumpărătorii pot adăuga până la 26 de stickere și decorațiuni 3D diferite la un model virtual de saboți și apoi pot trece la achiziționarea versiunii fizice a produsului lor personalizat.

Citeste si:
Colecție nouă la Tezyo: ce pantofi și cizme sunt la modă în acest sezon
Colecție nouă la Tezyo: ce pantofi și cizme sunt la modă în acest sezon

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Crocs, parteneriat digital cu 3D Obsess. Clienții își vor putea decora și personaliza saboții