În 2021, brandul croat Submarine Burger a intrat pe piața din România prin deschiderea unui prim punct de vânzare, pe principiul dark kitchen, având produsele sale disponibile exclusiv pe platforma Glovo. Compania anunță încheierea procesului de pregătire a deschiderii primelor restaurante din București, un proiect ambițios menit să extindă și stabilizeze brandul pe piața din România. Nivelul investițiilor se ridică la 1,5 milioane de euro.
Restaurantele vor oferi românilor locațiile perfecte pentru a se bucura de cei mai sănătoși burgeri din oraș, realizați din ingrediente naturale, organice, locale, fără aditivi, atent alese de la furnizorii locali și, în același timp, șansa de a descoperi atmosfera cu care locațiile Submarine Burger se mândresc pe piața croată.
După o testare a pieței, am decis că este momentul potrivit să invităm românii să se alăture întregii experiențe Submarine Burger , iar aceasta nu poate fi decât 100% pozitivă atunci când oamenii intră în restaurantele noastre.
Alex Lazinica, Fondator și Co-Proprietar
În 2021, când Submarine Burger intra pe piața din România, compania croată a fost inclusă și pe lista Financial Times a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere, ocupând locul 720, aceasta fiind singura companie croată non-tech inclusă în clasament. Submarine a înregistrat o creștere totală de peste 220%, veniturile companiei în 2019 situându-se la 4,5 milioane de euro și având un număr de 77 de angajați.
Lanțul croat de burgeri este prezent în Zagreb, Rijeka, Split și Zadar, are 16 locații în portofoliu și peste 300 de angajați. Submarine Burger este, de asemenea, cunoscut pentru programele responsabile din punct de vedere social și mai ales datorită colaborării cu Asociația Medicilor Red Noses Clown. De asemenea, brandul intenționează să își extindă acțiunile de responsabilitate socială în România, în acest an, susținând o cauză relevantă pentru societatea românească.