Lectură de un minut

02 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Cramele Recaș lansează prima etichetă virtuală de vin din România

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Producătorul de vinuri româno-britanic Cramele Recaș lansează prima etichete virtuală de vin din România, un proiect unic pentru piața românească. 

Eticheta cu profil interactiv și multimedia, cu elemente de realitate augmentată, este implementată pentru gama „Domeniile Recaș”. Aceasta are în focus sortimentul Domeniile Recaș Syrah și este disponibilă din 20 octombrie.

Sloganul contextual, „Roșu de ținut minte” ce poate fi descoperit prin intermediul animației rezultate din scanarea etichetei, face referire atât la caracterul puternic și aromele intense ale vinului, cât și la specificul acestei luni, marcate la nivel internațional de evenimentul de sorginte anglo-saxonă Halloween.

Domeniile Recaș, prima gamă din portofoliul Cramele Recaș care beneficiază de acest tip de experiență virtuală, au fost unele dintre primele vinuri românești produse de un vinificator străin inclus în topul celor mai buni 100 din lume (Hartley Smithers). Sunt în același timp, primele vinuri din retailul românesc care beneficiază de închidere cu dop de sticlă pentru încurajarea consumului la pahar.

Din gama vinurile Domeniile Recaș fac parte: 3 vinuri albe (Fetească Regală - Demisec, Muscat Ottonel - Demisec, Gewurztramine - Demidulce); 1 Roze – Demisec; 3 roșii (Merlot – Demisec și Syrah – Sec). Se pot achiziționa din comerțul tradițional, dar și din lanțurile de super și hypermarket-uri Cora, Auchan, Selgros, Mega Image, Profi, cash&carry-ul METRO sau din magazinele online specializate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Cramele Recaș lansează prima etichetă virtuală de vin din România