Lectură de un minut

26 Aug 2016 - Știri și Noutăți

Retailerul Cora extinde serviciul de comenzi online

Retailerul Cora integreaza serviciul coraDrive de comenzi online pentru cinci dintre cele unsprezece magazine din tara.

Clientii a jumatate din unitatile retailerului francez Cora vor putea face cumparaturi online si sa ridice produsele ulterior din magazinul ales de acestia, gasind aici un colet cu cele comandate.

Serviciul a devenit disponibil pentru mai multe unitati din Bucuresti si pentru unul din Constanta. Punctele coraDrive de unde cumparatorii se pot prezenta sa ridice pachetele sunt:

Citeste si:
retailDetail: Sustenabilitate in retail - Programe de CSR

- Bucuresti: Cora Lujerului, Cora Sun Plaza, Cora Alexandriei, Cora Pantelimon

- Constanta: Cora Bratianu.

Citeste si:
Aprovizionare în retail: 23 de centre de distribuție livrează zilnic în peste 3.000 de magazine

Cora anuntase ca acest serviciu va fi extins inca de anul trecut, insa consumatorii vor putea profita de sistem abia acum. Aplicatia a fost lansata la finalul anului 2013 si presupune ca cei interesati sa isi aleaga produsele dorite, sa le comande online si sa le ridice ulterior de la magazinul ales, la ora care le este la indemana. Iar asta, fara costuri suplimentare.

cora drive

Platforma defineste, pe baza istoricului de cautare si a cardului de fidelitate, profilul cumparatorului, care primeste apoi recomandari si oferte in primul rand din gama produselor preferate. Magazinul virtual este structurat pe categorii de consum: alimente, bauturi, casa si familie, bebe si copii, pet shop. Un avantaj este mobilitatea: o comanda poate fi lansata de oriunde unde exista acces la internet, doar navigand pe site.

Cora Romania este parte din grupul Louis Delhaize si este prezent pe piata din Romania din 2013, operand in tara 11 hipermarketuri.

Sursa foto: facebook Cora Romania.

Citeste mai departe: