Lectură de 2 minute

12 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Retailerul Contakt estimează vânzări cu 25% mai mari de Valentine’s Day

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Retailerul Contakt, distribuitor de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, estimează cu ocazia sărbătorilor de Valentine`s Day și Dragobete o creștere a vânzărilor cu aproximativ 25%, comparativ cu media lunară pentru același interval. Potrivit reprezentanților companiei, cei mai activi clienți din această perioadă sunt femeile.

Retailerul Contakt estimează că cele mai solicitate produse în această perioadă vor fi husele pentru telefon personalizate cu fotografia preferată. În acest sens, compania s-a pregătit cu stocuri suplimentare pentru a face față cererii, atât în ceea ce privește husele personalizate, cât și pentru gadget-uri, o altă categorie de interes pentru cumpărători în această perioadă.

Clienții Contakt pot personaliza rapid husa de protecție a telefonului online, pe site sau din aplicația Contakt în trei pași simpli: aleg modelul telefonului, încarcă fotografia dorită, o repoziționează dacă este cazul pentru a se suprapune în totalitate modelului de husă, iar apoi plasează comanda. Conform companiei, produsele pot fi livrate oriunde în țară, iar termenul de livrare variază între 24 și 48 ore de la plasarea comenzii.

În locațiile fizice, serviciul de personalizare a huselor durează circa 5 minute și este disponibil în unitățile selectate ale grupului Contakt.

„Din experiența anilor trecuți, în perioada sărbătorilor de Valentine`s Day și Dragobete ne așteptăm la vânzări mai mari cu până la 25% față de media lunară obișnuită. Estimăm că cele mai cerute produse vor fi husele personalizate cu fotografiile celor dragi, care vor da o notă personală și originală fiecărui cadou. Contrar așteptărilor, femeile sunt pe primul loc în ceea ce privește cumpărăturile cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, cele mai multe dorind să-și surprindă persoana iubită cu un cadou inedit și totodată practic, telefonul mobil fiind unul dintre cele mai utilizate obiecte în fiecare zi”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Cu ocazia celor două evenimente, Contakt desfășoară mai multe campanii de reducere de prețuri, atât în magazinele fizice, cât și online, unde clienții pot găsi 1300 de produse, din toate categoriile, campania fiind valabilă până pe 14 februarie.

În perioada următoare, compania va desfășura un proces de extindere al portofoliului de produse, mai ales a celor din gama de căști bluetooth și true wireless, power bank-uri, încărcătoare auto, dar și alte produse ce vor fi solicitate odată cu venirea sezonului cald și începerii perioadei concediilor și călătoriilor.

Grupul Contakt, fondat în 2002, la Timișoara, reunește două branduri de retail: Contakt și Hoco, cu peste 200 de unități deschise în București și 36 de județe, atât în locații stradale cât și în 98% dintre cele mai importante galerii comerciale din România. În prezent, grupul controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor numără 530 de angajați la nivel național.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul Contakt estimează vânzări cu 25% mai mari de Valentine’s Day