Experiențele comandate de companii pentru inițiative de premiere, recunoaștere a meritelor sau loializare, precum și cele integrate în evenimente experiențiale inedite, au generat mai mult de jumătate din cifra de afaceri a Complice.ro.
În primul trimestru al anului, Complice.ro a lansat portofoliul de experiențe „Back to Office 2023”, care reunește peste 50 de soluții menite să transforme locul de muncă într-un spațiu de muncă experiențial, creativ și inspirațional, astfel încât angajații să revină cu plăcere la birou.
Astfel, în primele 6 luni ale anului, Complice.ro a organizat experiențe pentru echipe cu scop de conectare și socializare atât în birou – ateliere personalizate de improvizație, degustări de cafea sau ciocolată, întâlniri cu celebrități, spectacole de improvizație, de magie ori stand-up comedy etc-, precum și în spații alternative, precum cine pe întuneric într-un atelier privat, alături de un Chef celebru. Toate aceste experiențe au ca scop crearea unui element de socializare cât mai memorabil pentru care angajații să-și dorească să revină la birou sau să se revadă.
Astfel, acțiunile și antrenante de tip treasure hunt, indiferent de locație, în orașe, parcuri sau păduri, alături de activități creative de construit în echipă rămân experiențele vedetă pe segmentul corporate. Acestea sunt integrate în special în teambuilding-uri, pentru aducerea oamenilor împreună și creșterea coeziunii în echipă.
Valoarea medie a pachetelor de experiențe alese de companii în primul semestru al anului s-a situat în jurul a 3000 euro, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rezidențial: experiențele “la înălțime” și cele gourmet, alegerile celor mai mulți beneficiari