Lectură de un minut

04 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Compania Heinz, inspirată de moment devenit viral al cântăreței Taylor Swift. Producătorul a lansat un nou sos în 24 de ore

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Compania Heinz a fost inspirată de moment devenit viral pe internet al cântăreței  americane Taylor Swift. Astfel, producătorul a hotărât să lanseze un nou sos în mai puțin de 24 de ore. Produsul va fi comercializat în ediție limitată.

Sursa foto: Unsplash

Heinz va lansa un sos în ediție limitată, "Ketchup and Seemingly Ranch", care este inspirat de un tweet viral despre alegerile în materie de sosuri ale artistei americane Taylor Swift, în timpul unui meci de fotbal american. Momentul a făcut furori pe internet în acest weekend, întrucât vedeta pop ar fi fost la meci pentru a-l urmări pe Travis Kelce, fundașul echipei Chiefs, scrie fooddive.com.

Un tweet de pe contul unui fan care a inclus o fotografie cu Swift "mâncând o bucată de pui cu ketchup și sos ranch!" a avut peste 32 de milioane de vizualizări în doar câteva zile. Pentru a profita de acest moment viral, Heinz și agenția Rethink au creat noul sos și noua campanie în mai puțin de 24 de ore.

Brandul va publica mai multe informații despre cum poate fi achiziționat sosul pe pagina sa de Instagram.

Compania a ales cifra 100 pentru tirajul limitat prin combinarea numărului norocos al lui Swift, 13, și numărul de tricou al lui Kelce, 87.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Compania Heinz, inspirată de moment devenit viral al cântăreței Taylor Swift. Producătorul a lansat un nou sos în 24 de ore