Heinz va lansa un sos în ediție limitată, "Ketchup and Seemingly Ranch", care este inspirat de un tweet viral despre alegerile în materie de sosuri ale artistei americane Taylor Swift, în timpul unui meci de fotbal american. Momentul a făcut furori pe internet în acest weekend, întrucât vedeta pop ar fi fost la meci pentru a-l urmări pe Travis Kelce, fundașul echipei Chiefs, scrie fooddive.com.
Un tweet de pe contul unui fan care a inclus o fotografie cu Swift "mâncând o bucată de pui cu ketchup și sos ranch!" a avut peste 32 de milioane de vizualizări în doar câteva zile. Pentru a profita de acest moment viral, Heinz și agenția Rethink au creat noul sos și noua campanie în mai puțin de 24 de ore.
Brandul va publica mai multe informații despre cum poate fi achiziționat sosul pe pagina sa de Instagram.
Compania a ales cifra 100 pentru tirajul limitat prin combinarea numărului norocos al lui Swift, 13, și numărul de tricou al lui Kelce, 87.