Lectură de 3 minute

08 Apr 2021 - Știri și Noutăți

Comenzile telefonice, unul dintre cele mai utilizate canale de cumpărături ale Leroy Merlin, la un an de la lansare

Anca Olteanu

În decursul unui an de la lansare, serviciul de comenzi telefonice al Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a devenit un canal de cumpărături popular, în special în rândul lucrătorilor în construcții.

Astfel, meseriașii care au rapid nevoie de produsele solicitate economisesc timp prin comandă telefonică și ridicare din magazin sau livrare la domiciliu, beneficiind de consiliere prin telefon. Cele mai comandate produse prin această modalitate sunt din categoria materialelor de construcții.

Implementată inițial în luna martie 2020 ca o soluție de siguranță pentru a evita aglomerarea din magazine pe perioada stării de urgență, comanda telefonică s-a dovedit a fi o opțiune foarte bine primită la nivelul întregii țări.

“Pandemia de COVID-19 a influențat obiceiurile noastre de cumpărare, consumatori și companii deopotrivă, producând schimbări orientate către creșterea eficienței și siguranței în relația dintre afacerea care vinde bunurile și clientul care le achiziționează. Implementarea acestui concept de vânzare la distanță, mai precis comenzile prin telefon, a fost răspunsul nostru strategic la aceste circumstanțe fără precedent. Această decizie s-a dovedit a fi nu doar o soluție relevantă pentru retail, ci și un serviciu cu valoare adăugată ridicată pentru clienții noștri care au adoptat rapid această metodă de cumpărare”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin Romania.

Pe lângă faptul că această modalitate de comandă este utilă meseriașilor care au nevoie de soluții rapide pentru șantierele în care își desfășoară activitatea sau pentru pasionații de decorațiuni, serviciul de comandă telefonică vine și în sprijinul persoanelor în vârstă care nu utilizează instrumente de plată digitale.

Citeste si:
Coaliția pentru Libertatea Comerțului cere prelungirea progamului magazinelor: „O oră în plus va face diferența dintre faliment și supraviețuire”

Comenzi prin telefon la Leroy Merlin

Serviciul de comenzi telefonice cu ridicare din magazine sau cu livrare la domiciliu este disponibil în toate cele 18 unități Leroy Merlin din țară. Pentru a putea plasa telefonic o comandă, clienții trebuie să selecteze magazinul preferat pe website-ul retailerului, din secțiunea ”Magazinul Meu”, să parcurgă categoriile de produse și să aleagă produsele pe care vor să le cumpere, notând codul unic aflat sub denumirea fiecărui produs.

Produsele disponibile sunt doar cele semnalizate cu un buton dedicat, pe fundal verde. Ulterior, aceștia trebuie să apeleze numărul de telefon *2244, urmând să fie preluați de către un consilier care se va ocupa să plaseze comanda. În cazul ridicării personale din magazine, produsele vor fi pregătite în maximum 4 ore de la plasarea și confirmarea comenzii telefonice. Programul punctului dedicat ridicării comenzilor este identic cu programul magazinului ales.

Această soluție a fost implementată și în Spania sau Brazilia.

Leroy Merlin este o companie europeană de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie din cadrul Adeo, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud.

Citeste si:
Profi a deschis anul acesta 50 de noi locații și a ajuns la 1.449 de magazine în România

În România funcționează 18 magazine Leroy Merlin, cu peste 2000 de angajați în 13 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.


 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Comenzile telefonice, unul dintre cele mai utilizate canale de cumpărături ale Leroy Merlin, la un an de la lansare