Zeci de branduri cunoscute la nivel local și internațional își vor întâmpina clienții cu cele mai noi concepte de magazine și restaurante în partea de Nord-Vest a capitalei, o zonă aflată în ultimii ani într-o dezvoltare accelerată pe segmentul rezidențial.
„Întrucât acțiunile responsabile fac parte din valorile companiei noastre, am decis ca bugetul alocat inițial activităților de marketing pentru inaugurare să fie donat către Crucea Roșie Română, pentru a contribui la activitățile de voluntariat ce au misiunea de a ajuta persoanele vulnerabile”, a declarat Mihai Dinu, general manager Colosseum Mall.
Brandurile care se alătură acestei etape de extindere sunt Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, CCC, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, Stay Fit, cu cel mai mare centru de fitness al brandului din București, Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunătăți Ardelenești, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio, Xpressions Beauty & Body Care.
În următoarele 12 luni se vor mai deschide în Colosseum Mall cinematograful Happy Cinema, prevăzut cu 7 săli de proiecție ultra-moderne, o clinică cu servicii medicale, precum și o serie de alte branduri de fashion și accesorii precum House, Cropp, Splend’or, Penti, Cofetăria Kanel și altele.
Colosseum Mall va dezvolta primul concept de tip drive-thru din locație și construcția primului proiect rezidențial.
Colosseum Mall este situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284.