Lectură de 3 minute

21 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Coca-Cola România are un nou country manager: cine a preluat poziția lui Paris Nikolopoulos

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță schimbări în conducerea operațiunilor din țara noastră, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de Mark Docherty, care preia rolul de la Paris Nikolopoulos odată cu încheierea mandatului său.  
 

Sursa foto: Coca Cola România

Obiectivul meu este să susțin echipa locală în consolidarea acestui statut, ducând în același timp lucrurile la următorul nivel, cu accent pe domeniile principale ale afacerii pentru a susține o creștere sustenabilă a business-ului în continuare.

Mark Docherty, Franchise Country Manager, Coca-Cola România

Cu o carieră dezvoltată în diferite sectoare ale industriei băuturilor, Mark Docherty vine în România cu experiență internațională în domeniile marketing și comercial. Și-a început călătoria profesională în Marea Britanie, apoi s-a mutat în Australia și Singapore, lucrând la acel moment pentru The Heineken Company. În 2013, în Singapore, s-a alăturat Companiei Coca-Cola și de atunci, a ocupat diverse poziții locale și regionale în Asia de Sud-Est și Europa.

În cel mai recent rol al său în companie, de Country Manager Adria (Croația, Bosnia-Herțegovina și Slovenia), Mark a obținut, alături de o echipă puternică, rezultate record în toate cele 3 țări, în linie cu angajamentele pe care și le-a asumat. Din luna februarie a acestui an, Mark Docherty și-a asumat responsabilități extinse și a ocupat și poziția de Country Manager Bulgaria.

Mark Docherty îi va succede la coordonarea operațiunilor locale lui Paris Nikolopoulos, care a deținut acest rol începând cu toamna lui 2019. Paris a coordonat activitatea Cola-Cola România într-o perioadă marcată de provocări, dar și de tranziția Companiei Coca-Cola către o nouă structură organizațională în Europa. Paris a susținut echipa locală în traversarea perioadei dificile generate de pandemia Covid-19 și revenirea business-ului după această perioadă, precum și implicarea în comunitate și progresele constante către obiectivele de sustenabilitate ale companiei.

Coca-Cola este o companie care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Împreună cu partenerii de îmbuteliere, sunt peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2021, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 519 de milioane de euro, echivalentul a 0,22% din PIB-ul României.

Citeste si:
PepsiCo schimbă numele Pepsi Max: băutura devine Pepsi Zero
PepsiCo schimbă numele Pepsi Max: băutura devine Pepsi Zero

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Coca-Cola România are un nou country manager: cine a preluat poziția lui Paris Nikolopoulos