Cercetarea a fost realizata pe un esantion de peste 5.800 de cumparatori online fideli din Statele Unite ale Americii, in intervalul 27 februarie - 9 martie 2014. Principalele argumente pentru care cumparatorii online prefera desktopul:
43% dintre cei intervievati apreciaza ca pe mobil nu pot avea o imagine suficient de clara sau mare a produsului
34% considera ca descrierea produsului nu este lizibila
31% afirma ca este dificil sa compare mai multe produse
30% au rezerve in ceea ce priveste securitatea informatiilor de plata pe mobil
Atunci cand achizitioneaza de pe dispozitive mobile, 41% dintre respondenti prefera versiunea web a unui site, in timp ce 34% aleg versiunea pentru mobil, iar 25% o aplicatie mobila.
Retelele sociale au un impact cuantificabil asupra deciziei de cumparare, potrivit studiului. Astfel, o treime din totalul cumparatorilor si jumatate dintre cumparatorii din generatia Millennials (nascuti intre 1980 si 1995) apreciaza ca sunt influentati de retelele sociale in decizia de a achizitiona.
De asemenea, cumparatorii obisnuiesc sa isi impartaseasca pe retelele sociale opiniile in legatura cu anumite produse si servicii. Pentru cumparatorii satisfacuti, principalul canal este Facebook (86%), urmat de Twitter (34%), Google + (23%), Pinterest (21%) si Instagram (19%).
Citeste mai multe pe Wall-Street.ro.
retailArena 2023: cifrele înregistrate la cea de-a 11-a ediție a evenimentului
