Clasamentul Brand Finance Food 100 2023, care relevă cele mai valoroase mărci alimentare din toate sectoarele și țările, notează că performanța brandului elvețian a fost determinată de "capacitatea sa de a răspunde preferințelor în continuă evoluție ale consumatorilor, de a fi în fața tendințelor și de a lansa în mod eficient noi produse", citează ESM.
Nestlé, care a raportat recent o creștere de 10,6% a profitului pe acțiune în prima jumătate a anului financiar, a precizat că se așteaptă ca majorările de prețuri pentru restul anului 2023 să rămână la un ritm mai moderat.
Pe locul al doilea, brandul chinezesc de lactate Yili și-a văzut valoarea de brand în creștere cu 17%, până la 12,4 miliarde de dolari (11,36 miliarde de euro), în timp ce brandul de snackuri Lay's ocupă locul al treilea, văzându-și valoarea de brand în creștere cu 29%, până la 11,1 miliarde de dolari (10,17 miliarde de euro).
Restul topului zece include Danone (valoare de marcă în creștere cu 13,8%, până la 8,9 miliarde de dolari), Tyson (valoare de marcă în creștere cu 20,5%, până la 8,7 miliarde de dolari), Kellogg's (valoare de marcă în creștere cu 4,3%, până la 7,3 miliarde de dolari), Quaker (valoare de marcă în scădere cu 0. 6%, la 7,1 miliarde de dolari), Haitan (valoarea mărcii a crescut cu 7,8%, la 6,2 miliarde de dolari), Mengniu (valoarea mărcii a crescut cu 10,1%, la 6,1 miliarde de dolari) și Wrigley (valoarea mărcii a crescut cu 11,1%, la 5,6 miliarde de dolari).