Pentru lanțul francez de modă Camaïeu, cortina a căzut în sfârșit la sfârșitul lunii septembrie: retailerul a intrat în lichidare judiciară, ceea ce înseamnă că 2.600 angajați și-au pierdut locul de muncă și toate magazinele s-au închis. Cu toate acestea, este posibil ca acum numele mărcii să reapară în curând, scrie Retail Detail.
Marca de îmbrăcăminte pentru bărbați Celio a cumpărat acum logo-ul, numele mărcilor și numele de domenii ale Camaïeu și Camaieu (fără umlaut) la o licitație din Lille.
Sébastien Bismuth, CEO-ul Celio, spune că vrea să revigoreze brandul după faliment, iar antreprenorul se gândește chiar la noi magazine.
„Este un brand cu valoare, care a fost lider în domeniul îmbrăcămintei pentru femei în Franța de zeci de ani. Cu toate acestea, „marca valoroasă” a lăsat o datorie uriașă de 240 de milioane de euro. Peste 500 de magazine au fost închise. Sindicatele, însă, cred că brandul are șanse să-și revină sub Celio”, a spus Bismuth pentru La Libre Eco