Supeco a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 623,1 milioane de lei, o pierdere de 14,1 milioane de lei, cu o echipă de 669 de salariați. Afacerile au crescut cu 9,5%, de la 568,7 milioane de lei, în 2020, iar pierderea s-a diminuat ușor, de la 15,6 milioane de lei, în timp ce numărul angajaților a rămas relativ constant.
O parte din magazinele Supeco colaborează cu serviciul de livrare Bringo, al celor de la Carrefour. Spre exemplu, din vara anului trecut, serviciul a ajuns în Constanța, având disponibile circa 4.000 de produse.
Supeco este discounterul grupului Carrefour, lansat pe piața românescă în 2014. În 2021, rețeaua număra 26 de magazine, în Giurgiu, Galați, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Focșani, București – Titan, București-Rebreanu, Târgoviște, Hunedoara, Constanța, Călărași, Bacău, Cluj, Arad, Reghin, Piatra Neamț, Satu Mare, Baia Mare, Oradea, Suceava, Slatina, Timișoara, Gheorgheni, Iasi, Sibiu și Sfântu Gheorghe.
Gama de produse vândute cuprinde în marea majoritate produse de larg consum (lichide, băcănie, produse pentru curățenie, cosmetice, parafarmacie, mezeluri și brânzeturi ambalate, produse congelate), produse proaspete de tip legume, fructe, carne proaspătă, produse de brutărie, precum și o gamă bază de produse non-food: cărbuni pentru grătar, tigăi, scaune, hârtie copiator, becuri, preșuri auto precum și oportunități sezoniere și in-out.
Sursa foto: Facebook Supeco