Structurată în 8 etape, loteria publicitară presupune înscrierea, prin intermediul bonului fiscal, în baza achiziției a minimum 3 produse diferite din paginile cu ramă roșie sau albastră, semnalizate cu titlul „Rețetele de economisire”, din revista săptămânală, cu ajutorul căreia Kaufland își ajută clienții să își plătească facturile la electricitate și căldură.
Derulăm prin intermediul campaniei 360, „Rețetele de economisire”, atât în România, cât și în Republica Moldova, mai multe mecanisme promoționale menite să vină cu oferte și game de produse și servicii, adaptate oricărei nevoi.
Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România și Republica Moldova
Desfășurată până pe 28 februarie, campania de marketing, „Rețetele de economisire” va beneficia de o amplă comunicare a mesajelor în revista săptămânală Kaufland, radio și TV, în magazine, OOH și în mediul digital.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 160 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.