Lectură de 2 minute

03 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Ce mărci românești putem găsi în platforma Douglas

Cristina Marin

Abonează-te pe  

DOUGLAS, platformă dedicată zonei de frumusețe și sănătate din Europa, anunță dezvoltarea categoriei prin introducerea de noi produse și branduri. La doi ani de la lansare, RO Brands rămâne singura platformă premium din zona de frumusețe care este dedicată produselor și producătorilor locali. În prezent, categoria pune la dispoziția cumpărătorilor 33 de branduri și 1.300 de produse românești. 

Sursa foto: Douglas

Lansată în 2020 pe platforma online Douglas.ro, RO Brands susține brandurile locale și le oferă consumatorilor șansa de a cumpăra produse de la cât mai mulți producători locali. Cu 1.300 de referințe disponibile pe platformă, categoria include produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri. Printre cele mai îndrăgite branduri se numără Cupio, Dr. Elena Martin, Ivatherm, Synergy Therm, Nuca organic și Ibrow.

De asemenea, în ultimul an, a fost introdusă și subcategoria de home & lifestyle care include accesorii pentru casă și lumânări.

Ne bucură să vedem implicarea clienților DOUGLAS, care ne trimit constant nominalizările lor și cu ajutorul cărora am creat relații extraordinare cu creatorii brandurilor locale, am învățat mai multe despre cum își desfășoară activitățile și ce putem să facem pentru a le susține și a le promova.

Lavinia Ivas, Country Manager DOUGLAS România

În plus față de includerea în categoria RO Brands, producătorii locali beneficiază și de suport în promovarea produselor în social media prin acțiuni care aduc clienții DOUGLAS față în față cu reprezentanții brandurilor. Pentru a consolida relația dintre consumatori și fondatorii brandurilor locale, echipa de digital DOUGLAS a organizat o serie de sesiuni de liveshopping pe contul Instagram @douglasromania.

Printre producătorii autohtoni care au participat la astfel de acțiuni se numără Dr. Elena Martin, NN Cosmetic, WaWa Fresh Cosmetics și Nuca Organic.

În 2023, DOUGLAS continuă să dezvolte segmentul RO Brands în mod activ - pe lângă cele 33 de branduri listate deja pe platformă, departamentul de achiziții al companiei cercetează intens piața românească în căutare de noi producători locali de cosmetice.

Citeste si:
15 ani de Douglas în România: compania a ajuns la 38 de magazine și continuă extinderea
15 ani de Douglas în România: compania a ajuns la 38 de magazine și continuă extinderea

DOUGLAS este o platformă europeană pentru frumusețe și sănătate. Platforma oferă aproape 300.000 de produse de frumusețe, sănătate și lifestyle în magazinele online, în programul de parteneriat și în aproximativ 1.900 de magazine. În anul fiscal 2020/21, DOUGLAS a generat vânzări de 3,1 miliarde de euro în domeniile parfumerie, cosmetice decorative, îngrijirea pielii și a părului, precum și suplimente nutritive, sănătate și accesorii.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ce mărci românești putem găsi în platforma Douglas