Lectură de 3 minute

01 Apr 2021 - Știri și Noutăți

CCC România, un an de la lansarea magazinului online pe piața locală. Peste 220.000 de comenzi plasate până acum

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Retailerul de încălțăminte CCC România aniversează primul an de la lansarea magazinului online propriu pe piața locală. E-shop-ul a fost inaugurat în luna martie a anului trecut, iar de atunci mai mult de 220.000 de comenzi au fost plasate și peste 330.000 de produse au fost achiziționate prin intermediul canalului online.

Clienții români pot alege dintre mii de modele diferite prin portalul de comerț electronic al CCC, în timp ce serviciul asigură și livrarea gratuită la domiciliu pentru comenzile de peste 80 de lei și returnarea gratuită în magazine sau prin curierat. Site-ul pune la dispoziție brandurile din portofoliul CCC și le permite clienților să cumpere orice produs prin doar câțiva pași simpli.

În același timp, CCC a marcat la mijlocul anului trecut un alt pas în dezvoltarea dinamică a comerțului electronic în România, după lansarea aplicației mobile și a Clubului CCC. Aplicația oferă suport adițional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile și totodată sprijină și vânzările din magazinele staționare. Prin intermediul acesteia au fost plasate, de la lansare și până în prezent, peste 25.000 de comenzi.

De asemenea, utilizatorii se pot alătura Clubului CCC disponibil digital pe platforma aplicației mobile. Cei care doresc să devină membri ai Clubului CCC se pot înregistra prin intermediul aplicației și pot utiliza versiunea mobilă a cardului lor de fidelitate. Membrii Clubului CCC beneficiază de oferte speciale și beneficii exclusive prin intermediul aplicației mobile: acces la promoții curente, reduceri și beneficii, posibilitatea de a utiliza cardul digital CCC în magazine staționare, articole de inspirație și recomandări personalizate de produse. În prezent, Clubul CCC are peste 51.000 de membri înregistrați în România.

Pentru a marca primul an de comerț electronic, CCC România a pregătit mai multe oferte pentru clienți.

Joanna Jozwiak, General Manager CCC România, declară: „Am lansat magazinul online în timp ce pandemia era în creștere și astăzi ne confruntăm aproape cu aceeași situație. Pe măsură ce prioritățile oamenilor s-au schimbat, prezența online ne ajută, cu siguranță, să continuăm comunicarea cu clienții noștri și să le oferim un proces de cumpărare ușor în funcție de nevoile lor. Cu toate acestea, în comparație cu un sezon tipic de primăvară, anul acesta oamenii petrec mult mai mult timp căutând articole de modă, dar cumpără mult mai puțin. Întrucât oamenii știu că nu vor călători sau nu vor ieși prea mult din case, vânzările de încălțăminte și accesorii au scăzut. Privind în viitor, pe termen mediu și lung, obiectivul nostru este de a transforma cumpărăturile online într-o experiență cât mai plăcută și ușoară și de a le oferi clienților noștri cât mai multe motive să folosească aplicația mobilă pentru a cumpăra și pentru a rămâne în legătură cu noi."

Grupul CCC este unul dintre liderii pieței de retail de încălțăminte din regiunea CEE și printre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Brandul are peste 1200 de magazine în 23 de țări și 50 de platforme mobile, în Europa și în alte părți ale lumii.

Citeste si:
Turcii de la AC&co. vor deschide 6 noi magazine de haine pentru bărbați și lansează primul shop online în România
Turcii de la AC&co. vor deschide 6 noi magazine de haine pentru bărbați și lansează primul shop online în România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  CCC România, un an de la lansarea magazinului online pe piața locală. Peste 220.000 de comenzi plasate până acum