Lectură de un minut

10 Apr 2019 - Știri și Noutăți

CCC a devenit partener global al UNICEF

Abonează-te pe  

CCC si UNICEF au semnat un parteneriat pe durata a trei ani (2019-2021), care va contribui la misiunea globala a UNICEF, aceea de a proteja copiii si de a le respecta drepturile.

 

In cadrul parteneriatului „CCC TEAM FOR UNICEF”, pentru fiecare kilometru parcurs de ciclistii din echipa CCC Team, in timpul curselor sau antrenamentelor, va fi donat 1 USD catre UNICEF. In semn de solidaritate, ciclistii vor purta banderole albastru cyan si tricouri cu logo-ul UNICEF, promovand astfel misiunea UNICEF de a determina o schimbare pozitiva in viata copiilor.

Cooperarea cu CCC Team este unica, acesta fiind primul parteneriat sportiv cu o echipa de ciclism din istoria UNICEF.

UNICEF este o organizatie umanitara care lucreaza pentru protejarea copiilor in 190 de tari si teritorii, inclusiv in unele dintre cele mai dificile locuri din lume.

CCC este una dintre companiile europene de incaltaminte cu cea mai rapida crestere si, in acelasi timp, unul dintre cei mai mari producatori din Europa. CCC vizeaza o gama larga de incaltaminte la moda la preturi accesibile, pentru femei, barbati, tineri si copii. Grupul CCC este liderul pietei de incaltaminte din Polonia si se bucura de succes si in alte 21 de tari: Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Elvetia, Estonia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria si Qatar. Grupul CCC, care detine propria fabrica de pantofi din piele, opereaza peste 1.200 de magazine intr-un spatiu total de vanzare care depaseste 600.000 m.p. si vinde aproape 50 de milioane de perechi de pantofi anual.

CCC Team este o echipa de ciclism UCI WorldTour sponsorizata de producatorul polonez de pantofi si genti CCC Shoes & Bags. Echipa, infiintata in 2000, incepe un nou capitol in 2019, alaturi de CCC ca sponsor principal.

Citeste si:
Notino și L'Oréal au lansat oglinda virtuală: clienții vor putea proba produsele de make-up înainte de a le cumpăra
Notino și L'Oréal au lansat oglinda virtuală: clienții vor putea proba produsele de make-up înainte de a le cumpăra
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  CCC a devenit partener global al UNICEF