„Lumea este din ce în ce mai atentă la ce cumpără, la cât cheltuie pe fiecare produs, fiindcă în final are alte priorități. Încă un lucru pe care l-am sezisat este faptul că lumea se orientează mult mai mult pe experiențe, iar aici mă refer la investiții în stilul de viață, concedii, călătorii. Lucrurile sunt destul de complicate, consumatorii caută, în mare parte, promoții, iar noi nu putem trăi numai din promoții și reduceri de preț. Clientul anului 2023 este un client care se uită foarte mult la bani, ce se va întâmpla anul viitor depinde de foarte mulți factori”, a declarat Pozdarie.
Întrebat dacă vânzările au scăzut cu mult fața de anul anterior, acesta precizează că se confruntă cu o scădere de 20% a numărului de vizitatori în centrele comerciale.
Putem vorbi despre succes cât vreți, nu veți învăța nimic din el. Din greșeli învățăm, după ce ne lovim cu capul de tocul ușii.
Cătălin Pozdarie, CEO Hervis
Totodată, Pozdarie a menționat că ”lucrurile merg mai rău decât anul trecut”.
”Pentru 2024, întrevăd o stagnare a vânzărilor, dar în niciun caz o creștere a acestora”, a adăugat acesta.
Anul acesta au fost deschise patru magazine Hervis, ajungând astfel la un total de 53 de unitați în România. Pentru anul următor, Pozdarie a amintit de inaugurarea ce va avea loc în Argeș Mall.
retailArena 2023: cifrele înregistrate la cea de-a 11-a ediție a evenimentului
retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.