Lectură de 2 minute

11 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Casa Berarilor Artizani se extinde în Cluj-Napoca prin franciză: Investiție de 30.000 de euro

Andra Imbrea

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Cluj-Napoca.

Compania intenționează să mai deschidă în Cluj-Napoca trei noi magazine până la finele anului 2021.

Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la 5 locații la nivel național, acesta fiind primul magazin din Cluj-Napoca. Investiția totală în magazin se ridică la 30.000 de euro. Magazinul este deschis în Centrul Comercial Cora și este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experiență de afaceri.

“Clujul este un pariu strategic pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața berii și a microberăriilor artizanale este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: producătorii   locali sunt profesioniști, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a berii dezvoltată”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.

Antreprenorii români pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).

Citeste si:
Flanco mai deschide două magazine în incinta galeriilor Kaufland

 Românii pot începe un nou business în ciuda contextului actual și se pot orienta către o afacere la cheie într-un domeniu cu potențial de creștere: piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.

Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Casa Berarilor Artizani se extinde în Cluj-Napoca prin franciză: Investiție de 30.000 de euro