Tranzacția include supermarketuri și magazine de proximitate situate în special în regiunile Madrid, Catalonia, Andaluzia și Valencia. Carrefour intenționează să transforme magazinele achiziționate în magazinele Carrefour Market, Carrefour Express și Supeco, potrivit ESM.
Magazinele convertite vor beneficia de capitalul de marcă al Carrefour, de politica comercială, de produsele sub marca Carrefour și de condițiile de cumpărare, a precizat retailerul.
Achiziția va ajuta retailerul francez să își consolideze poziția în Spania, diversificându-și și mai mult rețeaua de magazine și amprenta geografică în această țară, în conformitate cu strategia sa.
Logo-ul Atacadão
În altă ordine de idei, Carrefour a înregistrat oficial logo-ul noului său format en-gros din Franța, importat de pe piața braziliană.
Designul bannerului Atacadão din Franța va fi diferit de cel folosit în Brazilia și Maroc, a precizat retailerul.
Înregistrarea logo-ului indică faptul că debutul Atacadão în Franța este, de fapt, aproape, în ciuda semnelor de întrebare cu privire la planurile retailerului pentru acest format.
Un mare retailer francez și-a încheiat socotelile cu Spania. Compania a închis toate magazinele
