Lectură de un minut

26 Sep 2014 - Știri și Noutăți

Peste 80.000 de clienti Carrefour ajuta copiii sa mearga la scoala

Abonează-te pe  

UNICEF si Carrefour au inceput, in urma cu o luna, o campanie de strangere de fonduri, iar peste 80.000 de clienti ai retailerului au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Campania a avut un succes incredibil si va fi prelungita pana la 15 octombrie, pentru ca si alti clienti ai hipermarketurilor din intreaga tara sa aiba posibilitatea sa adauge, la bonul lor, un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala.

“Educatia ii poate ajuta pe copiii vulnerabili sa reuseasca in viata. O donatie de doar 1 leu poate face diferenta si fiecare dintre noi poate contribui. Alaturi de UNICEF si Carrefour, puteti schimba in bine viata unui copil”, transmit angajatii Carrefour.
Aproximativ 400.000 de copii din Romania nu merg regulat la scoala. Mai mult, 2 din 10 copii nu termina opt clase. Pornind de la aceste statistici ingrijoratoare referitoare la copiii care parasesc scoala, UNICEF a demarat in 2010 campania “Hai la Scoala!” de prevenire si reducere a fenomenelor de absenteism si abandon scolar.

Banii stransi in urma campaniei vor sprijini interventiile UNICEF de la nivelul scolii, al familiei si al comunitatii. Interventiile la nivelul scolii au ca scop transformarea scolii intr-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor scolari, a directorilor si a cadrelor didactice pentru a-si adapta stilul de lucru nevoilor fiecarui elev. La nivelul familiei se urmareste intarirea legaturii parintilor cu scoala, implicarea in viata scolara a copiilor lor si acordarea de sprijin parintilor prin consiliere si discutii individuale. Interventiile la nivelul comunitatii urmaresc influentarea si mobilizarea membrilor comunitatii pentru a se implica si a sprijini familiile ai caror copii sunt in risc de abandon scolar.

Este pentru prima data cand UNICEF, in colaborare cu partenerul sau Carrefour, foloseste in Romania „add on bill” (adaugarea la bon a unei sume fixe) ca metoda de strangere de fonduri.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Peste 80.000 de clienti Carrefour ajuta copiii sa mearga la scoala