Lectură de 2 minute

22 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour România și Angajez 45+ pornesc un parteneriat de combatere a crizei forței de muncă și a discriminării la angajare

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Carrefour și Angajez 45+ au decis să demareze un parteneriat pentru incluziune și diversitate, precum și promovarea acestor principii, potrivit unui comunicat de presă.

Carrefour a pornit parteneriatul cu Angajez 45+, o inițiativă marca Great HRs, lansat în toamna anului 2018 ca un manifest de schimbare a pieței muncii din România, ca o campanie națională de conștientizare, de combatere a crizei forței de muncă și a discriminării la angajare pe diverse criterii.

,,Pentru companii este esenƫial să înțeleagă ce înseamnă diversitatea pentru ele, ca organizaƫii în sine. Aceasta ar putea varia de la înțelegerea apariƫiei prejudecăților în modelele de relaționare ale angajaților, până la crearea unei mentalități incluzive care să aprecieze cu adevărat diferențele culturale sau de orice altă natură. Carrefour România are această deschidere și, mai mult decât atât, un apetit real pentru integrarea diversităƫii și incluziunii în ADN-ul companiei. Parteneriatul cu Carrefour susƫine cauza pentru care a apărut iniƫiativa Angajez 45+”, afirmă Violeta Niculae, communication & employer branding strategist Angajez45+.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. Mai mult de jumătate din această echipă este reprezentată de femei, peste 59% dintre manageri sunt femei și la nivel de board acest procent este de 42%, mult peste scorul național de 32% (care este și cel mai mare din Europa, conform EIGE).

Peste 2.500 dintre angajați sunt tineri cu vârsta cuprinsă între 16 și 24 de ani care învață și se dezvoltă pe roluri diverse, peste 6.400 sunt persoane cu vârsta 45+ ani care contribuie la dezvoltarea și expansiunea din Lumea Carrefour și mai mult de 230 sunt persoane cu dizabilități, care însoțesc și încântă clienții zi de zi.

Carrefour România are 360 de magazine deschise în țară și este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa și al doilea din lume. Grupul francez are un portofoliu cu peste 11.000 de magazine în lume - operează în mod direct în Franța, Spania, Italia, Belgia, Polonia, România, Argentina, Brazilia, China și Taiwan.

Retailerul a avut afaceri de 2,3 miliarde euro în România.

Citeste si:
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour România și Angajez 45+ pornesc un parteneriat de combatere a crizei forței de muncă și a discriminării la angajare