Lectură de un minut

03 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Carrefour a înregistrat o creștere de 3,6%, în primăvară

Roxana Vasile

Grupul francez de retail Carrefour a obținut rezultate solide în al doilea trimestru. Cifra de afaceri a retailerului a crescut cu 3,6%, în primăvară. În Franța, datorită vânzărilor excelente pe segmentul alimentar, retailerul și-a mărit cota de piață cu 0,5 puncte procentuale, scrie Retail Detail

Comerțul electronic cu produse alimentare din Franța a crescut din nou cu 11%. Cu toate acestea, vânzările nealimentare au pierdut teren. Supermarketurile grupului Carrefour au crescut cu 7%, iar hipermarketurile cu 4,3%. Pe de altă parte, magazinele, un segment care a cunoscut o creștere extraordinară anul trecut, și-au pierdut 3% din vânzări.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările au scăzut cu 1,9% în al doilea trimestru, iar în Belgia, cifra de afaceri a scăzut chiar cu 6,7%. În restul Europei, Carrefour a avut rezultate mai bune, înregistrând o creștere în Polonia și România. 

În primele șase luni ale anului 2021, Carrefour a înregistrat vânzări (inclusiv TVA) de 38,3 miliarde de euro, în creștere cu 3,9% pe o bază comparabilă. Profitul operațional (EBIT) a crescut de la 485 milioane de euro la 689 milioane de euro.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Carrefour a înregistrat o creștere de 3,6%, în primăvară