Comerțul electronic cu produse alimentare din Franța a crescut din nou cu 11%. Cu toate acestea, vânzările nealimentare au pierdut teren. Supermarketurile grupului Carrefour au crescut cu 7%, iar hipermarketurile cu 4,3%. Pe de altă parte, magazinele, un segment care a cunoscut o creștere extraordinară anul trecut, și-au pierdut 3% din vânzări.
Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările au scăzut cu 1,9% în al doilea trimestru, iar în Belgia, cifra de afaceri a scăzut chiar cu 6,7%. În restul Europei, Carrefour a avut rezultate mai bune, înregistrând o creștere în Polonia și România.
În primele șase luni ale anului 2021, Carrefour a înregistrat vânzări (inclusiv TVA) de 38,3 miliarde de euro, în creștere cu 3,9% pe o bază comparabilă. Profitul operațional (EBIT) a crescut de la 485 milioane de euro la 689 milioane de euro.