Lectură de 2 minute

27 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Care sunt rezultatele programului “O Românie Curată Începe de Acasă“, realizat de P&G

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Programul O Românie Curată Începe de Acasă inițiat de Procter & Gamble a continuat în toamna acestui an în parteneriat cu Carrefour și Let`s Do It, Romania!. În data de 15 octombrie, 120 voluntari din 3 orașe - București, Râmnicu Vâlcea și Iași – au colectat în total peste 1,27 tone de deșeuri.

Sursa foto: P&G

Selecția orașelor a fost realizată de către publicul larg prin intermediul platformei youtil.ro. De asemenea, pentru produsele P&G participante, cumpărate din magazinele Carrefour în perioada campaniei promoționale, compania a contribuit la acțiunile de curățenie derulate de Let’s do it, Romania!.

“Au trecut 5 ani de când am pornit într-o călătorie pentru protejarea naturii din România: peste 2.550 de voluntari, multiple zone curățate în 12 județe, peste 15 tone de deșeuri colectate și aproximativ 1.000 de studenți educați cu privire la obiceiurile de viață sustenabile de acasă și în comunitățile lor”, a afirmat George Carpov, Company Communications Director, P&G South-East Europe.

O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansat în 2018 pentru a ajuta la protejarea naturii în România. P&G se angajează să extindă raza de acțiune a mișcării și să creeze condițiile pentru implicarea tot mai multor comunități.

De asemenea, compania și-a stabilit obiective clare în ceea ce privește impactul pentru 2022 – 2030:

  • colectarea a 30.000 kg de deșeuri din natură și reciclarea a 10.000 kg de plastic,
  • refacerea pădurilor prin eforturi de regenerare - 11.000 de copaci plantați reprezentând aproximativ 21.000 mp de păduri noi.

Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Carrefour România deține 370 de magazine în țară și operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

Citeste si:
Studiu Kantar: Peste 50% dintre consumatorii români folosesc SGR
Studiu Kantar: Peste 50% dintre consumatorii români folosesc SGR
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Care sunt rezultatele programului “O Românie Curată Începe de Acasă“, realizat de P&G