Lectură de 4 minute

23 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Brico Dépôt: cerere crescută pentru produse electrice, încălzire, răcire și pentru construcții și tâmplărie

Roxana Vasile

Retailerul de bricolaj Brico Dépôt a înregistrat, la nivel local, vânzări cu 14,6% mai mari, ajungând la 78 de milioane de lire, în al treilea trimestru din acest an. Vânzările au reflectat o cerere crescută din partea consumatorilor, în special în categoriile de produse electrice, pentru încălzire și răcire, instalații sanitare, exterior, construcții și tâmplărie.

“În trimestrul al treilea am înregistrat rezultate favorabile, păstrând trend-ul ascendent din lunile anterioare. Creșterea vânzărilor a fost determinată atât de faptul că domeniul amenajării și îmbunătățirii locuinței rămâne de interes pentru clienții noștri, cât și de faptul că la Brico Dépôt am continuat să diversificăm gamele de produse, astfel că în primele 10 luni ale anului am adăugat peste 6.000 de articole noi în portofoliul nostru.

Suntem mândri de noile noastre game decorative, moderne și de foarte bună calitate dintre care aș menționa: bucătăriile modulare Good Home pentru care asigurăm și serviciul de design; gama de corpuri de iluminat și gama de decorațiuni. Pentru că ne dorim să oferim o experiență de cumpărare din ce în ce mai bună clienților noștri, nu numai în magazine, dar și online, am finalizat migrarea site-ului pe noua platformă Magento în trimestrul trei și continuăm să facem îmbunătățiri'', a declarat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Rezultate la nivel de Grup Kingfisher

În ceea ce privește vânzările, a fost înregistrată o creștere pe toate brandurile și toate categoriile de produse, a transmis compania. Astfel, vânzările în termeni comparabili pe doi ani s-au majorat cu 15% la nivel de Grup, ajungând la 3,2 miliarde de lire.

Retail jobs

“Kingfisher a încheiat un alt trimestru cu rezultate pozitive, cu o majorare de 15% a vânzărilor în termeni comparabili pe 2 ani și o creștere puternică pe toate canalele și categoriile. Acest lucru reflectă tendințe și mai solide la nivelul vânzărilor, având în vedere mediul de consum din ce în ce mai apropiat de normalitate. Cererea este în continuare favorizată de noile tendințe din industrie, inclusiv timpul mai îndelungat petrecut lucrând de acasă.

Continuăm să creștem cota de piață, având la bază un proces solid de implementare a noii noastre strategii. De asemenea, realizăm investiții în domenii cheie ale business-ului pentru a genera creștere pe termen lung, inclusiv îmbunătățiri suplimentare ale serviciilor online și lansarea Screwfix în Franța. Și progresăm cu planurile noastre bine definite pentru a ne îndeplini obiectivele de reducere a emisiilor de carbon până în 2025 și de a deveni o companie forest positive'', a declarat Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Probleme în zona logistică

Grupul susține că disponibilitatea produselor a fost gestionată eficient, în ciuda presiunilor din logistică și a inflației. În plus, interacțiunea omni-channel rămâne la un nivel ridicat, iar vânzările online au înregistrat un avans de 133% în ultimii doi ani și reprezintă în acest moment 16% din vânzările totale ale Grupului.

Trendul ascendent continuă și în trimestrul al patrulea, când creșterea vânzărilor va fi de 13,2%, potrivit estimărilor companiei.

Citeste si:
Bonami a înregistrat vânzări de aproximativ 13 milioane de euro de Black Friday. Mobilierul, textilele și oglinzile, printre cele mai căutate categorii de produse

,,De la începutul acestui an, am menținut și, în multe cazuri, am îmbunătățit disponibilitatea produselor noastre, care este printre cele mai bune în industria din care facem parte. Acest lucru ne-a susținut majorarea cotei de piață și ne-a permis să creștem ponderea acțiunilor promoționale în trimestrul acesta. De asemenea, am continuat să gestionăm eficient presiunile generate de inflație, păstrând în același timp prețuri extrem de competitive.

Intrăm în ultimul trimestru cu perspective favorabile și estimăm că vânzările și profitul se vor situa la un nivel superior, comparativ cu intervalele de referință anterioare. În ansamblu, cu o execuție strategică puternică și noile tendințe pe termen lung care susțin industria noastră, rămânem încrezători în performanța continuă a piețelor noastre”, a mai explicat Thierry Garnier.

Kingfisher este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în opt țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş și are 74.000 de angajați.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și peste 2.600 de angajați.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Brico Dépôt: cerere crescută pentru produse electrice, încălzire, răcire și pentru construcții și tâmplărie